sobota 27. mája 2017

Test podväzkových pančušiek!

Čo by to bol za podväzkový pás bez pančušiek do podväzkového pásu. V Nákupných maniačkách nám síce niektoré mladé slečny, znalé módy, tvrdia niečo celkom iné - napr. že do podväzkového pásu sa dajú dať aj samodržky alebo, že podväzkový pás je vlastne "ten" ... "korzet"... ale my všetci ostatní vieme, že tam patria na to určené pančušky, ktoré nemajú žiadne silikónové prúžky, ktoré by nám pančušku len tak držali. O jednych pančuškách som už písala TU - konkrétne išlo o značku Omsa Lola. V poslednej dobe sa mi ale dostalo do rúk viacero pančušiek, a keďže niektoré boli skutočne otrasné, musela som o tom skrátka napísať. Na tých zlých sa hádam pobavíte, my s priateľom sme sa totižto išli doslova pocikať od smiechu, a tie dobré... možno aj vyskúšate, pretože najmä o nich bude reč. ;)

Určite začnem najprv tými dobrými pančuškami, avšak takto na úvod sa chcem podeliť ešte s jednou skúsenosťou, a to je zháňanie pančušiek ako takých. Totižto zohnať pančušky, obyčajné, v telovej farbe, do podväzkového pása, je naozaj, ale naozaj heroický výkon. A je jedno či sa bavíme o kamenných obchodoch alebo internetových obchodoch. V tých kamenných som našla presne vždy po jednom (poslednom) kuse pančušiek, takže taký luxus ako vybrať si odtieň telovej farby či nebodaj veľkosť... to nehrozí. 
Na internete je situácia podobná - pančušky v telovej farbe - tých je skrátka nedostatok. Áno, nájdete tam rôzne čierne, červené pančušky, najmä s čipkovaným lemom - jednoducho presne to čo nehľadám a nechcem. Podľa mňa je to na bežné/denné nosenie lacné a vulgárne. 
Samozrejme, dajú sa objednať potom z Čiech či zo zahraničia celkove, lenže tým sa zbytočne tak spotrebný materiál len predraží, a zrazu sa z obyčajných pančušiek stáva skoro až luxusnú tovar. 
V každom prípade, po dlhom hľadaní som sa odvážila kúpiť dvoje rôzne pančušky. Dvoje som potom dostala od svokry... áno, čítate dobre. V zásade by mi tento darček neprišiel čudný, keby že na prebale pančušiek nie je čísi polonahý zadok v tangáčoch... a celkove balenie pôsobilo lacno a ja som sa cítila... trocha trápne, ale tak, neriešila som dlho - za darček som poďakovala a zobrala si ho. Prejdime však na konkrétne značky.

Podväzkové pančuchy Cette Cristal 
Odtieň: Tendresse
Cena:7 eur
Tieto pančuchy predstavujú hádam najtypickejšie podväzkové pančušky - horný lem je "zosilnený", farebne odstupňovaný. Žiadna gýčová čipka, skrátka normálne pančušky na denné nosenie. Na výber mali len čierne a jeden odtieň béžovej - Tendresse. Výrobca je z Belgicka.
Ja mám bledú pokožku, farebne sú tak cca o pol odtieňa až odtieň tmavšie... ale vo všeobecnosti ich vynosím a vyzerajú prirodzene. Oproti druhým telovým, o ktorých píšem nižšie, sú viacej ladené do ružova. Tie druhé zasa viacej do hneda. Snažila som sa to aj odfotiť, ale nenašla som také svetelné podmienky pre môj foťák, aby to bolo jasné. 
Pri popise uvádza výrobca, že majú saténový povrch. V zásade je to niečo medzi matným a leským povrchom. Nie sú vyslovene matné, ale ani vyslovene lesklé... také, aby vyzerali na nohe prirodzene. Pančušky sú ďalej 18 denové, jemné... zároveň však dostatočne pevné. Spomínam si ako som priateľovi v aute hovorila, že ako skvele držia - ani jedno očko ... a nemám ho doteraz, a to som ich mala oblečené už viacej ráz. Inak sa mi bežne stáva, že silonky použijem jednorázovo - ráno ich oblečiem a večer ich hodím roztrhané do koša. Tieto však prežili už niekoľko dní, aj pranie v rukách a sušenie. 
Čo sa týka veľkosti, pri svojej výške 173 cm som kupovala L-ko. Pančušky zvyknem nosiť vyššie na stehne, takže veľkosťou mi sadli perfektne. 
Ostatné veľkosti sú potom nasledovné: 
Veľkosť podväzkových pančúch:

S - veľkosť topánok 36-37 / výška 145-155 cm / hmotnosť 45-55 kg
M - veľkosť topánok 38-39 / výška 155-170cm /  hmotnosť 55-65 kg
L -  veľkosť topánok 40-41 / výška 165-180 cm / hmotnosť 60-80 kg

V konečnom dôsledku som tak s pančuškami spokojná. Určite si ich kúpim aj v budúcnosti.




Podväzkové pančuchy Marilyn Akte 2
Odtieň:Visone
Cena: 4 eurá
Tieto pančušky som zobrala len tak, že skúsim a uvidím, a oni v dobrom prekvapili. Opäť štýlovo jednoduché pančušky na denné nosenie. Tieto majú jeden široký, zosilnený lem v hornej časti. Výška lemu je podľa popisu 10 cm, čo viac menej sedí, avšak výzoro sa to veľmi nepribližuje slečne na obrázku prebalu (vid úplne prvý obrázok v článku). Tak či onak, na kvalite im to nič neuberá. Čo sa týka ešte toho lemu, ten je pomerne zvláštny, robený akoby z dvoch "silonkových vrstiev", nepovedala by som teda, že je tak pevný ako v prípade prvých pančušiek. Velvety sa ale dajú pekne zapnúť a nerozopínajú sa, takže to na fukčnú stránku nemá nejaký vplyv. Výrobca je z Poľska.
Oproti predchádzajúcim pančuškám sú tieto tenšie, len 15 denové, avšak ani tu sa mi zatiaľ nepodarilo vyrobiť nejaké očko. Farebne sú tiež o cca odtieň tmavšie, ale inak na nohe vyzerajú prirodzene. Okrem tejto farby, sú dostupné aj bianco (biela), nero (čierna) a glace, ktorá by mala mať asi tmavo-hnedý odtieň, ale súdim len z obrázka... reálne som ich nevidela. 
Podľa popisu sú matné, ale mne prídu dokonca lesklejšie ako v prípade prvých pančúch.
Na výber sú potom len dve veľkosti - menšia S/M a väčšia M/L. Samozrejme, zobrala som tú väčšiu. Tá mi aj viac-menej sedí, avšak plánujem vyskúšať aj menšiu veľkosť, kedže táto M/L mi končí naozaj vysoko-vysoko na stehnách. 
Zhrnuté a podčiarknuté - príjemný výsledok za priaznivú cenu. Určite kupujem aj ďalší raz.


Napokon to horšie na záver.

Podväzkové pančuchy Revati a Giorgia White od Livco Corsetti
Odtieň: čierna a biela 
Cena: 11,99 a 9,89 eur
Obe pančušky som dostala od svokry ako darček a obe sú od poľského výrobcu. A obe skončili katastrofálne, hoci tie biele mali podstatne menej očiek... ale stále, bola to bieda. 
Sama by som si čierne pančušky nevybrala, pretože čierne už mám. Biele tiež nie, pretože... nohy mám biele už dosť a počúvať od bezdomovcom, že ich mám biele ako múmia, ma tiež veľmi neobohacuje... ale hovorím si fajn, ja nájdem využitie všetkému. A tak som si ich išla vyskúšať. Veľkosť bola L, tak to mi určite budú. Avšak ako strašne som sa zmýlila! =D Jednu pančušku som ledva-ledva natiahla aká bola pritesná, načo sa mi v zápätí samovoľne začali púšťať očká! A nie jedno, ale hneď niekoľko... hovorím si okej, priateľ očká prehliadne... aj tak išlo len o to, ho chvíľkovo ohúriť...no, ehm, veď viete. Tak som začala naťahovať druhú, lenže tá bola nielen tesnejšia ale aj kratšia!!!! Takže som ju ani nedokázala zapnúť do velvet!!! =DDD A očká sa ďalej veselo púštali a púšťali.... Tak som sa išla ukázať priateľovi, veď nech sa aj on schuti zasmeje... No veď pozrite nižšie a posúďte sami.=D
Takže za mňa pre tieto pančušky jednoznačne nie! Už len preto, že na leme! Na leme prosím pekne!!! Na leme mali štítok! Veď to nedáva logiku - taká vec tam nepatrí, pretože to škriabe a nevyzerá to pekne ani odstrihnuté. 
A teda biele skončili podobne - veľkosťou sa L-ku ani nepribližovali a po oblečení tiež pustili očká.
Plusové body im dávam akurát za balenie - pančušky boli balené v priesvitnom obale, ten bol v zasa v jemnom papieri a celé v papierovej škatuľke. Okej... mohli by byť trocha ekologickejší a dať tomu jednoduchšie balenie, ale keď prižmúrim obe oči, malo to istú úroveň.

Toľko teda k mojej aktuálnej skúsenosti s novými podväzkovými pančuškami. Čo sa inak týka podväzkového pásu od Riwaa Nerona (ten mimochodom mám oblečený na fotkách), o ktorom som písala TU, nemôžem o ňom krivého slovka povedať. Je perfektný, kvalitne urobený a som naozaj rada, že som si vybrala ten s pevným pásom. Na bežné nosenie je naozaj skvelý... =) A to už hovorím zo skúsenosti!=D
BB

9 komentárov:

  1. Dobre... takže ale... nikdy som ich nevyskúšala. V čom je to vlastne lepšie od "celých" pančušiek? Okrem vizuálnej stránky, ktorá je proste super, to je jasné.
    Nákupne Maniačky sú "studnica informácií"... nikdy nezabudnem na vysvetlenie istej slečny, ktorá "informovala" o burleske...:D Stačí len povedať, že odporučila film s Christinou Aquilerou Burleska :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem či má zmysel ospevovať podväzky niekomu, kto nemá rád silonky... =D Vlastne v silonkách som ťa hádam asi ani nevidela. V každom prípade ako si písala, ide tam o tú vizuálnu stránku. Dobrý podväzkový pás navyše tvaruje bruško, pás a boky... a hlavne - isté partie máš lepšie vetrané.
      Takže ono to vzásade nemá nejakú super úžasnú funkciu, ktorú by nohavicové pančušky nemali. Tam skôr ide len o to, čomu dávaš prednosť, čo sa ti páči alebo čo ti príde príjemnejšie/pohodlnejšie.
      Áno, presne ako píšeš: studnica informácií. Niekedy nestačím žasnúť.

      Odstrániť
  2. Tak tento článok docela ladí k tomu, čo Riwaa dnes zdieľala na FB:
    http://prozeny.blesk.cz/clanek/pro-zeny-vip-rozhovory/471852/designerka-riwaa-nerona-divili-byste-se-kolik-muzu-nosi-podvazky.html

    Síce som to nemala v úmysle, ale začínam docela zvažovať, že si tiež niečo také zaobstarám. Posledné dni nosím výlučne šaty a pokiaľ zrovna nepraží 35°C tak si dávam aj pančuchové nohavice. Kým som ich nosila len občas na zvláštne príležitosti, neuvedomila som si, aké sú pančucháče vlastne nepohodlné. Rôzne sa točia, majú minimálnu životnosť, blbo sa s tým chodí na záchod, a tak ďalej a tak ďalej.
    Ale zatiaľ som sa neodhodlala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno! To soma akurát včera čítala.=D Veľmi dobrý článok podľa mňa, hlavne dosť užitočný. Tiež som si doplnila pár vedomostí, a to som si myslela, že to dôležité už viem.

      Chápem tvoje dôvody, prečo zvažuješ podväzky.=D Presne pre toto aj ja "odchádzam" od pančuchových nohavíc. Stále sa mi trhajú, vyzerá to strašne, točia sa!!!, to ma úplne najviac znervózňuje a vytáča...

      Odstrániť
  3. Musim povedat, ze podvezkovym pancuskam som akosi zatial neprisla na chut, najme preto, ze ten stipec nikdy nedrzal, ale akosi po videni tvojho clanku mam chut opat to vyskusat 🙂

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chápem a osobne odporúčam, najmä ak sa v ňom cítiš pohodlne a jediný problém sú tie "štipce". Neviem aký podväzkový pás používaš, ale ja odporúčam kúpiť si s poriadnymi "hrubými" úponmi a kovovými velvetami (štipce). Dôležitá je aj dĺžka úponov - ak je pridlhá alebo naopak prikrátka, pančucha sa skrátka odopne. Ja som s tým osobne nikdy nemala problém, aj keď som nosila taký ten "hračkársky" z bežného obchodu... a napr. pri tomto podväzkovom páse, ktorý mám na obrázku, sa hýbem o sto šesť a pančušky držia. A hýbem, myslím tak, že si aj čupnem (a nie raz v priebehu dňa, keďže ako knihovníčka sa nesutále zohýbam po nejaké knihy), aj pobehnem po schodoch... skrátka ten pás "pracuje", naťahuje sa do všetkých možných smerov celý deň, ale nerozopol sa ani raz.

      Odstrániť
  4. S podväzkovým pásom mám skúsenosti priamo úmerné tomu, čo trh ponúkal (a samozrejme otrasné skúsenosti so "samodržkami"). Milujem pin-up, ale mám problém (a predsudky) skúsiť si kúpiť nejaký znova. Zaujal ma ale výrobca z UK, What Katie Did, konkrétne https://www.whatkatiedid.com/en_eu/product/1168/suspender-belt-6-strap-black-liz
    Neviete prosím poradiť, kde sa dajú kúpiť podväzky na bežné nosenie niekde bližšie SK alebo CZ?
    To s bielymi nohami úplne chápem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, v prvom rade, veľmi pekne ďakujem za komentár. Čo sa týka značky, ktorú spomínaš, poznám, ale skúsenosti s ňou nemám. Osobne by som s touto značkou problém nemala, hoci ten pás, ktorý si vybrala, sa mi žiaľ, veľmi nepozdáva. Tie úpony mi prídu trocha tenké, ale to je len môj osobný postreh... nevybrala by som si ho...
      Ak chceš naozaj kvalitu a máš možnosť vycestovať do Prahy, skoč k Riwe Nerone. Má rôzne typy na rôzne postavy, poradí ti vo výbere či správnom nosení. Dobré je aj to, že ak by sisi nevybrala z tých, čo bude mať v Ateliéri, je tam možnosť, že ti ho ušije na mieru. Ak ale nemáš cestu, má aj web stránky a FB, kde sa dá teda objednať. Osobne si myslím, že lepší servis nedostaneš...hlavne ak už nechce vyhadzovať za nejaké "pokusné" pásy, ktoré možno sadnú a možno nie. Ak chceš solídny podväzkový pás, tak u Riwi ho nájdeš. A to hovorím z vlastnej, veľmi pozitívnej skúsenosti.

      Odstrániť
    2. Dakujem :) Precitala som cely clanok a az druhy raz som si uvedomila, ze je spominana Riwa. Urcite pozriem.

      Odstrániť