piatok 2. septembra 2016

Black&Gray

Leto je prakticky za nami a ja som nestihla postnúť hádam ani jeden naozaj letný outfit. Čo už... ani týmto článkom to nenapravím, hoci netvrdím, že sa tu taký príspevok ešte nestihne objaviť.... Zatiaľ sa ale venujme tomuto aktuálnemu outfitu, ktorý už tak trošku predznamenáva začiatok jesene. Áno, asi jemne predbieham, veď vonku je stále skoro 30 stupňov, ale keď ja sa toho začiatku jesene akosi neviem dočkať. Možno to bude tým, že celé leto som nakupovala čisto jesenné kúsky za skvelé ceny, a tak mám šatník preplnený jesennými kúskami, ktoré chcem už začať nosiť.=D 


Hoci mám v hlave stále ešte milión vecí, ktoré by som na jeseň chcela, tými základnými som sa teda vybavila, takže prakticky som na príchod jesene pripravená. Jedným zo základných kúskov sú tieto šedé, jednoduché šaty z H&M. Našla som ich tam cca týždeň dozadu a okamžite som vedela, že toto je skvelý, univerzálny jesenný kúsok, ktorý sa dá s hrubými pančuchami vynosiť aj v zime pod dlhý kabát.

Čo ma však na šatách najviac upútalo bola dĺžka, ktorá je úplne moja šálka kávy. Okrem toho ma to zároveň aj dosť prekvapilo. Nie len vrámci tejto značky, ale tak celkove vrámci konfekcie .... nájsť sukňu či šaty v takejto dĺžke v kamennom obchode je pre mňa často krát heroický výkon, takže ak na niečo pekné s adekvátnou dĺžkou natrafím, mám chuť výskať od radosti. No a keď už to tu rozoberám, priznám sa, že som si kúpila v tejto dĺžke aj štýlovo úplne rovnakú sukňu, lebo veď keď majú, tak ber, nie?! =D Inými slovami, predstavte si, že by ste týmto šatám odstrihli vrchnú časť a ten spodok, ktorý by vám ostal... tak presne tak vyzerá tá sukňa.=D


Keďže šaty sú strihovo aj vzorovo veľmi jednoduché, je tu priestor na vyhranie sa s doplnkami. Ja som v tomto prípade zvolila golierik, ktorý som dostala od Polly. Pod neho som ešte do mašle uviazala čiernu, dlhú saténovú stuhu. Ako ďalší doplnok som použila rozkošnú čierno-bielu kabelku, ktorú si moja mamina doviezla z Chorvátska, a ktorú som jej okamžite skonfiškovala.... veď kto by odolal tomu tvaru a vzoru? Zaujímavejšiu kabelku som teda dlho nevidela!
Rukavičky sú potom opäť mamine svadobné... a tak nejak ma to s nimi baví, tak som ich prihodila aj k týmto šatám...=D Ako nie úplne najvýraznejší akcent som napokon zvolila lodičky v slivkovo-fialovej farbe.

Ako som už písala, šaty sú jednoduché, látka je strečová, čiže veľmi pohodlná. Takto vyparádená môžem ísť pokojne do práce. Keď vynechám doplnky a nahodím obyčajné biele, plátené tenisky, budú mať šaty ležérnejší nádych napr. do mesta na kávu či prechádzku ...

V komentároch sa mi potom pokojne pochváľte ako ste na začiatok jesene pripravené vy prípadne čo vo vašom šatníku určite nebude chýbať ....

BB





6 komentárov:

  1. Tie saty su dokonale!! Boze a ako k nim sedi golierik a červeny ruz! A mas pravdu, najst tuto dlzku je heroický vykon!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej hej, také univerzálne. Dajú sa naozaj ku všetkému resp. na akýkoľvek spôsob doladiť. Pôvodne som mala inak vybratú takúto sukňu, lebo veď tá je hádam ešte kombinovateľnejšia (hlavne k tej kope košieľ, čo som za posledné mesiace nazbierala =D), ale mama hneď, že nad čím rozmýšľam, ber oboje, veď do práce vynosím.=D Nebudeš sa hádať, nie? =DDDD

      Odstrániť
  2. opäť veľmi krásne, tie šaty sú mega a páči sa mi oživenie vo forme golierika a stužky :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem =) perfektne na tychto satach je naozaj ich univerzalnost - ozivit sa daju cimkolvek a ze ja mam tych nahrdelnikov a podobnych "hluposti" habadej 😄 ale hlavne ta dlzka!<3

      Odstrániť
  3. fiiiha! si ozaj kocka!....ako som ti vravela mne sa vzdy pacilo ako sa obliekas :) ak si pamatas, ked som ti pisala na fb :D, že mas vzdy super outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno Stanka, to si pamätám - taká správa nechodí človeku každý deň, takže to si človek zapamätá hádam aj navždy.=D To bolo veľmi milé.=)

      Odstrániť