streda, 10. augusta 2016

*Vyhlásenie GIVEAWAY - voňať ako Viktoriánka*

Ak ste stihli zaregistrovať, súťaž o kolínsku vodu N. 4711 som ukončila minulý víkend - 6.8.2016. Ak ste túto skutočnosť zaregistrovať nestihli, teraz to máte čierne na bielom.=) Súťaž je ukončená a vy už asi netrpezlivo čakáte na meno výherkyne. Najprv sa však chcem poďakovať všetkým za účasť a za vaše inšpiratívne komentáre - našla som kopec vôní, ktoré chcem ovoňať.=D Tiež dúfam, že článok a súťaž pre vás boli niečím zaujímavé a prínosné... neviem ako vy, ale ja som sa napr. dozvedela pri písaní článku zopár naozaj zaujímavých vecí.=)
Ale dosť bolo obkecu, nedostávam ani nejdem odovzdať Oscara, aby som tu musela viesť dojemný monológ a ďakovnú reč. V skratke, vaše mená som oldschoolovo napísala na papier, rozstrihala a vhodila do losovacieho bubna alias do skleného pohára. Vrch som prekryla dlaňou, dobre som tým zatriasla a šťastena sa usmiala naaaaaa ....... chvíííííľka napätia (už chápem, čo človeka na tom naťahovaní "publika" baví =D).... proste kolínsku vodu vyhráva:



*POLLY*

Takže Polly, prebratie výhry si odkomunikujeme cez správy. Ostatným zúčastneným ešte raz ďakujem a ak sa na vás šťastie neusmialo, nevešajte hlavu, určite bude aj ďalšia, rovnako zaujímavá a možno ešte lepšia!, súťaž.;)
Ďakujem.
BB

1 komentár:

  1. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA xDDD
    akoze kopem tu nožkami na pohovke a kričím bez vzuku, pretože mi mláďa spí!!!
    DAKUJEEEEM xD

    OdpovedaťOdstrániť