piatok, 5. augusta 2016

Medzi riadkami *2 ...

Rubrika "medzi riadkami" mala pôvodne zachytávať drobné, humorné situácie zo života... nie že by som nemala v pláne v tomto smere pokračovať, len mám dojem, že asi najviac historiek príde z pracovného života.=D Napokon aj táto druhá "historka" pochádza z kancelárie. 
Aby som vám však vopred priblížila svoje pracovné pôsobenie a dôvod, prečo mi príde poznámka nižšie celkom vtipná a desivá zároveň - moja práca sa vo všeobecnosti nepovažuje za život ohrozujúcu... a to aj napriek tomu, že porušujem všetky pravidlá, ktoré nám rodičia odmalička vtĺkavajú do hláv. Viete, také to klasické ponaučenie, s ktorým vás vyprevádzali do školy, na festival, do tábora, do práce, na rande a podobne. Také to: nesadaj do auta cudzím ľuďom! Nebav sa s cudzími ľuďmi! A hlavne! Nikdy nechoď do bytu k cudzím ľuďom!!! 

A tak premýšľam, že teraz v utorok som sa viezla v aute s cudzím človekom (nie prvý raz), denne navštevujem cudzie byty a bavím sa s cudzími ľuďmi. Dokonca od cudzích ľudí beriem peniaze!!!!!! A hoci to môže znieť všelijak - nie, nie som luxusná spoločníčka ani o kategóriu lacnejšia spoločníčka. Som realitná maklérka. Takže chápete, že v "zásade" naše povolanie nebezpečné nie je, ale keď sa nad tým zamyslíte ... je to dokonalá príležitosť pre psychopata omámiť vás chloroformom a strčiť do mrazáku (ha ha, ja viem).

Moja šéfka je ale pracovne skúsenejšia a v niektorých ohľadoch aj opatrnejšia a očividne si tiež nemyslí, že naša práca je tak bezpečná ako sa na prvý pohľad tvári. Momentálne totižto klientom, ktorí k nám prídu na pobočku, odstraňuje z cesty úplne bežné veci a kancelárske potreby. Napr. také nevinne sa tváriace kancelárske nožnice minule odložila do zatvorenej skrinky so slovami: "... skúste tie nožnice odkladať sem, do skrinky, dobre? .... Lebo čo ak niektorému klientovi prepne a zabodne vám ich do hlavy??? ... chápete, nedávajme im príležitosť!!!!".

.... a my chápeme. Lebo veď ľudia sú všelijakí, a keď ide o peniaze, nepoznáš priateľa ani makléra. No a nebol by to prakticky uvažujúci chlap ten môj kolega, keby nenavrhol, že by sme mali odstrániť aj ceruzky, lebo veď "čo ak nám ich niekto vpáli rovno do oka?????!!!!!".... 
Inými slovami pohľad na nožnice pre mňa už nikdy nebude taký, aký bol pred touto vetou a posedenie s klientami asi tiež nie. 
V každom  prípade nožničky sú v skrinke, hoci ceruzky so svojimi nebezpečne zašpicatenými hrotmi naďalej vytŕčajú z hrnčeka na perá .... 
BB

5 komentárov:

  1. ;D...a pozor na tazke zosivacky a podrezanie papierom :D... mate to tam vtipne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Akože dosť ... niekedy doslova plačem od smiechu.=D

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Šéfke sa niekedy zadarí... ale čo už, aspoň je veselo.=D

      Odstrániť