nedeľa, 5. júna 2016

Pančušky na podväzkový pás: OMSA Lola 20

Dnes som sa rozhodla napísať recenziu na pančušky na podväzkový pás a to z viacerých dôvodov. Okrem toho, že som dospela k názoru, že podväzkové pančuchy sú lepšie ako pančuchové nohavice, minimálne na neskorú jar/leto/skorú jeseň, tak hlavne preto, že som s týmito pančuchami neuveriteľne spokojná. Začnem ale pekne od začiatku a postupne si všetko povieme.=)

Áno, pre podväzkový pás
Začala by som teda tým, prečo sa rozhodnúť vymeniť klasické pančuchové nohavice za podväzkový pás. Je fakt, že v zime nevidím priestor na podväzkový pás, ale v tomto období, ako som písala jar/leto/skorá jeseň je táto voľba úplne ideálna a dvojnásobne, ak pracujete v kancelárii a je nemysliteľné prísť do práce s holými nohami. Dal by sa napísať celý článok o tom, prečo "áno, pre podväzky", ale nie je tu na to priestor, a preto uvediem aspoň tie hlavné.
Pre mňa osobne je nosenie podväzkového pásu pohodlnejšie, pretože v teplých dňoch, keď "nesmiem mať holé nohy", mi nie je tak teplo. 
Ďalšou výhodou je, že vlastne máte dve pančuchy. Ak sa na jednej z nich spraví očko, nemusia ísť do koša celé ako sú, ale stačí vymeniť len jednu pančuchu. Treba síce dokúpiť jednu krabičku navyše, ale stále vydržia dlhšie ako klasické pančuchové (jednorázové) nohavice. 
Ale predovšetkým, cítim sa v nich neuveriteľne sexi. Hoci sú ukryté pod sukňou a nikto ich nevidí - viem o nich len ja... stále mám skvelý pocit a pripadám si sexi, aj keď mám blúzku zapnutú až ku krku a sukňu po kolená. Jednoducho moje krásne malé tajomstvo.;) 
Možno si teraz hovoríte, že aha, okej, to je všetko pekné, ale musí to byť nepraktické, keď ide človek na WC - všetky tie háčiky rozopínať, nebodaj dávať dole celý pás. Aspoň ja som sa nad týmto dlho zamýšľala, až som zistila, že podväzky sa v reálnom živote nosia POD nohavičkami, nie NA nohavičkách, ako to ilustrujú rôzne fotografie. To samozrejme platí pre krátky podväzkový pás, ktorý je podľa mňa na denné nosenie najideálnejší. 
Do podväzkového pásu potom patria pančušky, ktoré nie sú samodržiace a nemajú silikónové pásiky z vnútornej strany. Ja síce niekedy použijem aj tie, keď nemám opraté tie "obyčajné" ... ale to už nie je potom úplne ono. =)

Skúsenosti s pančuškami OMSA Lola 20
Zohnať pančuchy do podväzkového pásu (bez silikónových prúžkov) v bežnom kamennom obchode a za prijateľnú cenu (tým myslím, že nie jeden pár za 10 eur) je celkom náročný úkon, najmä ak chcete, aby ten horný lem nebol lacno čipkovaný, ale viacej .... oldschoolový.  Jediné, čo sa mi podarilo zohnať, a to tiež len medzi pančuchovým tovarom v Tescu na Kamennom námestí Bratislave, sú tieto spomínané pančuchy od Omsa. Jednu krabičku som kupovala čisto len na skúšku ešte v zime a na moje prekvapenie mi drží do dnes (a to je už jún!), a pritom ich nosím niekoľko krát do týždňa! A na moje prekvapenie preto, lebo pančuchové nohavice oblečiem maximálne raz a večer ich vždy hádžem do koša - buď si na nich spravím očko alebo keď si ich obliekam, tak ich potiahnem asi viacej ako znesú a proste sa roztrhnú... a tak som čakala, že keď jedna krabička stojí 3.59 (bežne kupujem pančuchy tak za cca 5 eur, prípadne vyššie), skončia v koši ešte si ich ani poriadne neoblečiem. Pančuchy sú ale pevné a držia. Prejdime teda bližšie k ich opisu.


Značka Omsa je pôvodom z Talianska a vznikla v r. 1950, takže tieto pančuchy sú vyrobené v Taliansku. V Tescu som videla, že sa predávajú v 3 farbách - nero, lido a caramello. Moje pančuchy sú v poslednej menovanej farbe, avšak na tie moje biele nohy sú trošku pritmavé. Určite by lepšie sadli svetlejšie pančuchy vo farbe lido. Predávajú sa potom v dvoch veľkostiach S/M a M/L. Vzhľadom na svoju výšku a váhu som kúpila veľkosť M/L a s tou som v zásade spokojná. 
Pančuchy sú priestvitné, matné s hustotou vlákien 20 DEN. 20 DEN je klasická hustota/sila vlákien - inými slovami, nie sú tak "delikátne" a neviditeľné ako napr. 10 denové pančuchy, no o to viacej sú odolnejšie a vhodnejšie na celodenné nosenie.


Podľa popisu na škatuľke je materiál pančúch zložený z: polyamid, elastan, polypropylen, polyester, bavlna.
Čo sa týka horného lemu pančúch, ten je spevnený a elastický. Ako som spomínala, nie sú na ňom silikónové prúžky, no na druhej strane, lem funguje ako taká gumička. Na nohách pančušky krásne držia, takže aj keď sa niektorá pracka z podväzkového pásu odopne (čo sa mi síce zatiaľ ešte nestalo), nebojím sa, že by mi pančucha len tak spadla. Takýto lem má ešte jednu výhodu - tým, že drží na nohe aj sám, netreba naň ten úplne najkvalitnejší podväzkový pás. Pri týchto pančuškách si vystačím aj s úplne obyčajným pásom, ktorý dostanete kúpiť v ktoromkoľvek obchode so spodným prádlom.


Aby som to teda zhrnula, pomer cena:výkon je v tomto prípade na čistú jednotku s hviezdičkou. Samozrejme do spoločnosti či na večer, by som určite zvolila niečo jemnejšie, ale na celodenné nosenie sú tieto pančušky od Omsa ako stvorené - sú pohodlné a odolné. 
Na záver by ma zaujímalo aké máte skúsenosti s nosením podväzkov a podväzkových pančúch vy a kde, či už podväzkové pásy alebo pančušky, zháňate. A v prípade ak skúsenosti nemáte, pokojne sa podeľte s vaším pohľadom na vec - vyskúšali by ste si nosenie podväzkov? 
BB


10 komentárov:

  1. nemam ziadnu skusenost a vlastne ma to mrzi, pretoze sa mi podvazky vzdy pacili...no dlhe roky som nechapala ich prakticky vyznam :D... ale ano, najviac sa mi na nich paci to, čo si pisala... ze viem, ze by to bolo ako ked si obcas dam pod saty korzet. Nikto to nevie (teda ten kto pozna, vie xP, inak nie), ale ja sa citim sexi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Význam... no... význam majú ten istý ako klasické pančuchy... len sú viacej sexi. =D Ale pamätám si, že si mi prednedávnom hovorila, že tebe sa celkove nepáčia silonky na nohách, takže... =D Ale v zime sa zasa miesto siloniek pripínajú hrubšie pančuchy - tak možno to by bolo skôr na teba =). V zásade nadkolienky, len aby sa ti nešúchali dole - pripneš ich na pás. A podväzky sa dokonca nosili/nosia aj pod nohavicami - samozrejme nebavíme sa o dnešných slim rifliach ale klasických, voľnejších nohaviciach.

      Odstrániť
  2. Spolužačka zrovna minulý týden měla podvazkové punčochy v černé, rozepl se jí kolíček, tak mě to zaujalo. O to více mě potěšilo si tu počíst a hlavně ten fígl, že je to POD, ne NA jak je dle fotek.
    Zkušenosti žádné, jsem punčochová, a jelikož mám citlivou kůži a silonky snesu s podílem snad bambusového oleje, co nejvíce chodím na boso. V zimě totiž klasické bavlněné punčochy (miluju!) a na přechod podkolenky (ještě víc, ale přijde mi, že je neumím nosit, nesluší mi, jak jiným holkám).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som vždy obdivovala kombináciu podkolienky ku šatám, ale tak nejak sa mi na mojich nohách nikdy nepáčili - pripadalo mi, že v tom mám strašne robustnú nohu.=D Takže tiež sa čudujem ako to iné dokážu vynosiť =D
      Ja mám v poslednej dobe inak tiež dosť problém s citlivou pokožkou na nohách - samozrejme najmä po holení... ale tie silonky ešte zvládam. Len musím sa priznať, že o silonkách s podielom bambusového oleja som ešte nepočula. Ale to je možno aj tým, že ja tie škatulky a popisy na nich nejako veľmi neštudujem.=D

      Odstrániť
    2. Já mám hlavně z puťáků strašně silná lýtka, jako svaly, tak když se vidím na fotkách, jak mají holčiny vedle mě nožky jak tyčky, tak jsem tak trojnásobná. A necítím se, ale myslím, že je to opravdu spíše proto, že se neumím nosit.

      Odstrániť
    3. Prepáč ak táto otázka vyznie hlúpo... ale čo sú "puťáky"??? =DDD Naozaj neviem čo si mám pod tým predstaviť a fakt ma to zaujíma.=D

      Odstrániť
  3. Ha! To že sa nosia POD, som náhodou vedela! :D
    Osobnú skúsenosť veru nemám, ale ten skrytý pocit, ten áno...
    Inak o význame pančušiek na podväzky hovorila aj Riwaa. Vyvracala to dnes rozšírené myslenie že je to erotická súčasť prádla, že práve naopak, podväzky treba nosiť so sukňou takej dĺžky, aby tie podväzky v žiadnej polohe nebolo vidno - a tým plnia funkciu výrazne eleganciu podporujúceho kusu oblečenia.
    A to sa mi na nich najviac páči!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja práveže dlho dlho nie - a len som sa divila ako s tým ísť na toaletu.=D Ale Riwaa to vďaka bohu vysvetlila a všetko zrazu dostalo zmysel.=D
      A dostatočne dlhú sukňu považujem za samozrejmosť - naozaj nejde o to, a ani ja to tak nenosím, aby tie podväzky boli vidno. Je fakt, že sa stane, že aj dostatočne dlhá sukňa sa vie vyhrnúť a odhaliť tak kúsok podväzku... ale to je ozaj len výnimočne.
      A úplne súhlasím s Riwou - krásne to podporí eleganciu a celkový pocit z oblečenia, ktoré nosíte. Preto napr. rada nosím korzety - nejde o to, aby ho niekto videl.... ide o celkový dojem... proste... ťažko sa mi to vysvetľuje... ale aj po tej estetickej stránke je to úplný rozdiel. =D

      Odstrániť
  4. Obliekanie pančúch mužmi nemá nič spoločné zo sexuálnou orientáciou!!
    Aj hetero muži milujú silonky a radi ich nosia.
    Aj muži majú svoje silonky.
    Silonky pre mužov a ženy z celého sveta tu..
    BEPON má pančuchy aj pre pánov! Slovenská sieť predajní
    BEPON, najväčší a najznámejší predajca pančuchového a ponožkového sortimentu na Slovensku, prichádza so špeciálnou novinkou tentokrát aj pre pánov – pančuchovými nohavicami a legínami!
    http://www.pantyhose8.weblahko.sk
    https://www.youtube.com/watch?v=_DTxR8nxQ7E

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Obliekanie pančúch mužmi nemá nič spoločné zo sexuálnou orientáciou!!
    Aj hetero muži milujú silonky a radi ich nosia.
    Aj muži majú svoje silonky.
    Silonky pre mužov a ženy z celého sveta tu..
    BEPON má pančuchy aj pre pánov! Slovenská sieť predajní
    BEPON, najväčší a najznámejší predajca pančuchového a ponožkového sortimentu na Slovensku, prichádza so špeciálnou novinkou tentokrát aj pre pánov – pančuchovými nohavicami a legínami!
    http://www.pantyhose8.weblahko.sk
    https://www.youtube.com/watch?v=_DTxR8nxQ7E

    OdpovedaťOdstrániť