sobota, 28. mája 2016

Milé čitateľky ...

... a prípadné "bludičky", ktoré na tento blog zablúdite náhodou či len sem-tam, rekreačne, rada by som vám oznámila, že na blogu som stále prítomná, hoci to na aktivite nie je veľmi vidno. V hlave mám milión nápadov, ktoré chcem spracovať, ale časovo to jednoducho nestíham - pracovať, žiť aj písať. Aby som bola konkrétna, k písaniu sa vrátim hneď, ako vyprevadím priateľa na najbližšie 4 mesiace opäť na more (čo je teraz v pondelok), keď úspešne spravím testy na vodičák (to je tiež v pondelok)... a napokon mi ostáva ešte jedna skúška, prostredníctvom ktorej získam licenciu a skvalitním tak svoju prácu (to je zasa ôsmeho júna). 
Inými slovami, držte mi palce a ja vás za to neskôr odmením zaujímavými príspevkami a kadejakými myšlienkami, ktoré mi behajú hlavou.
Dovtedy vám prajem krásne slnečné a ničím (alebo nikým?) nekazené dni.=)
BB

12 komentárov:

  1. I tobě krásné dny!
    A ať se ti vše podaří. Řidičák, zkouška i přítel ať je v pořádku.
    A má důvody k radostem ;-)
    (konečně jsem vyzkoušela ten recept - ve středu/čtvrtek bude ve shrnujícím dobrotovém článku na blogu!)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za milé slová - bohužiaľ vodičák sa na prvý raz nevydaril - zacúvala som do stĺpu pneumatík a tie sa zrútili ako domček z karát. Škoda, hoci to znie paradoxne, zrovna v tejto veci som si naozaj verila. =D Hádam an druhý pokus to už bude o.k. Ale priateľa som vyprevadila - síce s potokmi sĺz, ktoré mi s prestávkami tiekli celý deň, ale už sedí v lietadle.=D
      Jéééééééjjjj, piekla si???? To som neskutočne rada - veľmi sa teším na článok! =D

      Odstrániť
    2. Z toho si nic nedělej - mě se povedlo až na potřetí, a nikdo se mě teď na to neptá ;-) Držím pěsti i nadále!

      Odstrániť
    3. Akože aj priateľ sa mi priznal, že dal skúšky až na tretí raz.... ale to len preto lebo sa mu nechcela učiť teória.=D Lenže ja som nedala parkovanie, čo je tak "typický ženský nedostatok" vrámci šoférovania. Tak si pripadám ako keby som to len potvrdila: ženy naozaj nevedia parkovať. =D Ale hádam na druhý raz to už vyjde všetko kompletne.

      Odstrániť
    4. Já měla teorii napoprvé na 100 %. Ale poprvé jsem jela moc pomalu, podruhé s jiným komisařem rychle a nebezpečně a potřetí zase s tím prvním komisařem a zase začal, že to bylo pomalu (upozorňuji, že jsem jela pokaždé stejně!) a to už moje instruktorka nevydržela a zhádala se s ním, že jsem zkoušku udělala, protože jsem si fakt dávala pozor na úplně všechno (oblíbený chyták u nás, ukažte mi parkování - nemohu, jsou tam vrata se zákazem zastavení). Tak držím pěsti!

      Odstrániť
  2. V pohode...pockam ta... aj doma pri kave :D, ak by si sla okolo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. =) Určite niekedy pôjdem a zastavím sa na skvelé kafo. Strašne sa na vás teším - veď malého som zasa nevidela dobrý mesiac.... ale až ďalší týždeň, keď budem mať po certifikácii... nech aspoň niečo spravím a nevyzerám ako totálny neschopa. =D

      Odstrániť
    2. no ty si ten posledny clovek, co by vôbec mohol vyzerat ako neschopak... ked prides vyratam ti milion veci, ktore si zvladla :)

      Odstrániť
    3. To čo som zvládla vieš ty, veľa iných bohužiaľ nie .... tým to treba dokázať =D Napr. takému šéfovi =D

      Odstrániť
  3. Držím palce, a plne rozumiem - tiež by som mala kopu nápadov čo robiť iné, ako makať nonstop na klinike a ešte sa aj šprtať na štátnicu. Ale v lete snáď príde aj na tie iné veci :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Occhhh chúúúúďa, musíš mať toho naozaj dosť ale nápady vždy len zapísať a odložiť na neskôr - počkajú! =D ... alebo spracovávať ich len v malých množstvách. =D To je moje odporúčanie, lebo sama dobre viem ako tieto "drobnosti" vedia zabiť dôležitý čas.=D
      No v každom prípade sa drž, leto je už za dverami, dlho to už nepotrvá. =)

      Odstrániť
  4. Dámy, ďakujem všetkým ešte raz za vaše milé komentáre - je toho teraz celkom dosť a tak ma naozaj potešili. =)

    OdpovedaťOdstrániť