štvrtok, 28. apríla 2016

Medzi riadkami *1 ...

Minule ma kolega pobavil tak, až som sa rozplakala.... doslova. Ide o to, že v jeden pracovný deň strašne lialo, fúkal silný vietor... jednoducho bolo príšerné počasie. Kolega celý deň behal na obhliadky, ktoré absolvoval buď peši alebo prostredníctvom MHD. Nuž ale ani MHD nie je spásou, keď leje a fučí a von by ste nevyhnali ani tú otravnú slečnu z rána, ktorú ste chceli v istom momente zniesť zo sveta, lebo považuje 48 minútový hovor za veľmi prínosný aj pre iných ako len pre poslucháča na druhej strane telefónu (áno, neznášam telefonistov v dopravných prostriedkoch)... V každom prípade, keď sa takto kolega balil na odchod už štvrtý raz - čeliť tomu hrôzostrašnému počasiu, začal konštatovať, že načo si vlastne so sebou berie papiere, veď i tak zmoknú (tu si všimnite na čo presne kladie dôraz... na p-a-p-i-e-r-e!)
Zdvihnem hlavu od notebooku, jemne prekvapená a zamyslene sa ho pýtam, že ale veď ako ti zmoknú??? .... nemáš dáždnik? ..... ticho, smutný pohľad.... rozmýšľam a opatrne sa ďalej pýtam: ty chodíš celý deň v tom lejaku bez dáždnika? K tomu ešte opatrnejšie dodám: ale vieš o tom, že dole pod umývadlom máme vyše tucta reklamných dáždnikov a jeden je za dverami odbalený, pripravený na použitie?!.... ticho.... V tom sa kolega bez slova otočil a odpochodoval do zadnej miestnosti overiť si pravdivosť tejto strašnej skutočnosti - teda, že za dverami je naozaj odbalený dáždnik a vyše tucet nerozbalených dáždnikov je dole pod umývadlom. ...
Za chvíľu sa ku mne nieslo len dlhé: boooooo-haaaaaaaaaaa, ktoré mi dalo jasnú odpoveď na moju otázku - áno, celý deň behal po meste bez dáždnika. Nuž, nie že by som takýto výsledok nepredpokladala - veď typický chlap. =D Napriek tomu mi to nedalo a spýtala som sa ešte raz: ty si vážne chodil v tom lejaku celý deň bez dáždnika?..... 
Jeho výraz bol asi takýto:
A jeho odpoveď? Nieeeeeeeeee, čo siiiiiiiii.... ja som chodil pomedzi kvapky!
(...a nahodil širokánsky úsmev)
=D =D =D =D =D 
A najkrajšie na tom celom bolo, že to celé zobral s humorom, ja som si od smiechu a zo srdca poplakala a keď som si otrela slzy, kolega opäť odpochodoval do toho príšerného počasia... našťastie, tentokrát už aj s dáždnikom.=D
BB



2 komentáre:

  1. Zlatyyyy;D...to je proste zivot:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej hej. Akože ja by som nadávala o sto šesť... veď som aj!=D A to som z kancelárie odbehla len raz a s dáždnikom. A on celý vysmiaty, zmoknutý a premrznutý konštatuje, že mu zmoknú papiere =D

      Odstrániť