nedeľa 13. marca 2016

Prečo som prestala nakupovať u Lindy Bop

Zdroj:http://www.lindybop.co.uk/
Musím hneď na úvod povedať, že sa mi do tohto hejtovacieho článku veľmi nechce. V hlave ho nosím už dobré dva mesiace s takým tým pocitom, že už je toho tak veľa, že už ani neviem, kde začať a kde skončiť.... a hoci sa mi aj slová derú na jazyk, nakoniec len rezignovane mávnem rukou a poviem si, že to je už aj tak jedno. No na druhej strane sa mi chce strašne hejtovať a niekam to napísať. Napísať to Lindy Bop zmysel nemá, tam som už písala.... tak aspoň na blog.

Ako som už písala mnoho ráz, po šatách Lindy Bop som túžila niekoľko rokov, no vždy mi prišli tak trochu drahé (vzhľadom na moje vtedajšie príjmy). Keď si privyrábate v kaviarni 100ku mesačne, je cca 65 EUR len za jedny šaty dosť veľa. Nakoniec som si ale jedny predsa len objednala a to ako odmenu za odovzdanú diplomovku. O strastiplnej ceste, ktorú šaty absolvovali som písala presne TU. V skratke pre tých, ktorí článok nečítali (a ani ho nemajú v pláne čítať ;)): šaty som si objednala z ich oficiálnej stránky. Keď ubehli 3 týždne a nič nedošlo, napísala som na zákaznícky servis. Tu sa začala dlhá odysea dohadovania, kde by šaty asi mohli byť a že sa mám pozrieť či ich už nemám na pošte a vlastne, napíšte na nemeckú poštu či sa tam nezasekli... a jednoducho vybavte si to všetko sama. Ako sa nakoniec zistilo som nakoniec zistila - šaty sa vrátili späť na adresu LB. Tak mi ich poslali druhý raz a po dvoch mesiacoch a jednom týždni som si ich mohla konečne obliecť. Že už bol koniec leta a šaty som si stihla obliecť len jediný raz spomínať ani nebudem. Proste som si ich neužila tak, ako som plánovala. To bola teda objednávka č. 1.
Aj napriek tejto prvej nemilej skúsenosti som sa rozhodla pre objednávku č. 2, lebo veď také veci akože sa zapatroší alebo stratí balík sa proste stávajú. Veď oni za to vlastne "nemôžu". A keďže mali zľavy, ako druhú som si objednala spodničku. Samozrejme tú najdlhšiu, lebo BB nečíta vety dokonca (alebo poriadne) a 30´´ nie je objem spodničky, ale dĺžka spodničky. Tu si chybu priznávam - naozaj bola spôsobená mojou nepozornosťou. Spodnička došla do dvoch týždňov a hoci jej kvalita ma nijako neohúrila, svojmu účelu slúži celkom dobre. Na ebayi by som si za takú sumu kúpila síce dve a to v rovnakej kvalite... ale okej. Objednávka č. 2 tak dopadla v zásade bez problémov (odhliadnuc od kvality). 
A tak sme sa dopracovali aj k objednávke č. 3, lebo veď tá posledná bola rýchla, bezproblémová a na stránke stále prebiehali obrovské zľavy. Túto objednávku uskutočnil priateľ, pretože šaty mi chcel dať k meninám. Keďže vedel, že s doručením môžu byť problémy, objednal ich necelý mesiac pred mojimi meninami aby ich mal určite do 4. decembra doma. Šaty mu teda došli v predstihu....a ja som ich aj dostala. Zabalené v krásnej škatuli, s krásnou mašľou.... no veď si prečítajte TU. Lenže mne sa smola musí lepiť na päty za každých okolností... no jednoducho, šaty mi boli veľké. To znamená, že ich bolo nutné vyreklamovať. Podľa pravidiel je nutné ich vyreklamovať do mesiaca, s vysačkami, čisté, bez stopy parfému či inej vône. V tomto prípade sme všetko splnili, akurát sme nevedeli odkedy sa ten mesiac počíta. Odkedy šaty poslali alebo od dátumu, keď sme ich prebrali? No a tu sa začala odysea č. 2, pretože sme sa rozhodli, že na reklamáciu máme právo. Naťahovačky-doťahovačky... vec dopadla tak, že nakoniec reklamácii vyhoveli. Šaty sme poslali späť s tým, že si prosíme o číslo menšie a že veľmi pekne ďakujeme za reklamáciu. To bolo 11. januára.
A záver? Po vyše dvoch mesiacoch šaty stále nemáme a Lindy Bop neregistruje žiadnu reklamáciu v našom mene. Nemám meninový darček a priateľ cca 50 EUR a k rozriešeniu problému k našej spokojnosti asi ani nepríde. Šaty sme inak posielali z Bratislavy a do Bratislavy mali aj prísť. Je to hlavné mesto... kamarátka objednáva veci z celého sveta niekoľkokrát mesačne a až na jednu vec, jej vždy došlo všetko, čo si objednala. Nepáči sa mi štatistika s akou ku mne chodia veci z Lindy Bop a počet emailov vypisovaných do zákazníckeho centra. Hoci majú v ponuke hneď niekoľko šiat, ktoré by som si rada kúpila, rozhodla som sa, že už svoje šťastie pokúšať nebudem a z LB si už objednávať nebudem. 
A áno, viem, že šaty LB sa dajú kúpiť aj v obchode, ak sa nemýlim niekde v Brne, ale nie som ochotná preplácať vec, ktorú si môžem objednať priamo od výrobcu.

Tak také sú moje skúsenosti s Lindy Bop. Budem rada ak sa podelíte aj vy, so svojimi či už dobrými alebo zlými skúsenosťami resp. ako dopadli vaše objednávky z Lindy Bop či z iných internetových obchodov?

BB


6 komentárov:

  1. Ja uz sa bojim pokusat lb, kedze sledujem tvoje problemy... nie som ochotna tak dlho cakat na saty, predovsetkym ked som zhyckana anglickou dorothyperkins, odkial mi vsetko pride do 8 dni, perfektne, krasne balene...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Poznáš ma, vieš, že na mňa sa vždy nalepí ten najšpecifickejší problém =D...reálne ty by si možno nemala taký problém. Napokon ten jeden raz to došlo okej. Ale už keď aj Maťovi takto dotototo objednávku, tak u mňa to nemá budúcnosť =D

      Odstrániť
    2. Potom sa nečuduj, že objednávam cez teba čo sa dá.=D Tebe dojde všetko! =D

      Odstrániť
  2. Dámy, Rozi Anne a Izabella M....môžem sa spýtať, čo konkrétne bolo na tom článku skvelé?=) nech mám nejakú konkrétnejšiu odozvu ;)

    OdpovedaťOdstrániť