streda, 10. februára 2016

Takmer jarne...

Neviem aké počasie bude, keď tento článok zverejním, ale dnes bolo krásne jarne - slnečno a teplučko. Teda tak jarne ako to len počas februára ide. A ak by nefúkal tak silný vietor, bolo by isto príjemnejšie a počasie ako na začiatku apríla - teda jarne... ale vietor fúkal, tak podľa mňa bolo len "takmer jarne".=D A keďže bolo len "takmer jarne", dovolila som si aspoň prevetrať moje obľúbené a neuveriteľne pohodlné lakované lodičky. Minulý týždeň som si síce kúpila rozkošné členkové čižmičky v jemne viktoriánskom štýle, ktoré mali byť pôvodne hlavnou hviezdou tohto mesačného outfitového postu... ale ako vidíte či uvidíte, zatiaľ sa na ne nedostalo. Ale verím, že aj na ne príde rad, pretože viete čo? Dni sú už dlhšie a to znamená len jedno jediné - viacej svetla a teda aj viacej času na fotenie.=)

Prejdime však k niečomu zaujímavejšiemu - k oblečeniu. Na pintereste som už niekoľko krát natrafila na kombináciu bohatých Á-čkových tutu sukní a hrubých svetrov (napr. aj s rolákom). Na môj vkus je to trošku nelogická kombinácia - hrubý zimný sveter a jemná letná tutu sukňa? Nuž ale v konečnom dôsledku prečo nie. Čím viac som na túto kombináciu pozerala, tým viacej sa mi páčila. Doma dokonca jednu tutu sukňu mám (vidieť ju možno TU), ale nakoniec som si na fotenie vybrala inú, momentálne moju najobľúbenejšiu.

Károvanú, čierno-bielu sukňu som našla medzi vecami, ktoré mi mama vytriedila na predaj na bazár Čačky-mačky. Pôvodne bola jej, ale podobne ako hromadu iných vecí, aj túto len kúpila a zavesila do skrine, v ktorej visela niekoľko mesiacov, ak nie rokov. Je teplá, Á-čkového strihu a akurát dlhá. Nehovoriac o tom, že sa pod ňu zmestí spodnička!!! Samozrejme, že som ju nedala do predaja . Nechala som si ju - veď to bol hotový poklad, aj keď mi je v páse trošku veľký. =D Ale veď to je upraviteľný detail.
Vybrala som si teda túto károvanú sukňu. Pod ňu dala spodničku, aby sukňa získala nadýchaný a bohatý tvar. Spodničku pchám všade, kam sa zmestí. Teraz v zime ju nosím nielen z estetického dôvodu, ale aj čisto z praktického. Vďaka mnohým vrstvám mi toľko nepodfukuje, a ja tak môžem nosiť sukne aj v zime... resp. "takmer na jar".=D 
Na vrch som potom použila pletený sveter v krémovej farbe. K tomu vintage kabelku, ktorú som si cca dva roky dozadu priniesla z Prahy, keď sme boli s priateľom na veľtrhu starožitností. Opasok som kupovala kedysi dávno v New Yorkeri alebo v Terranove, to si už nespomeniem, ale ako jedna z mála vecí od týchto značiek mi robí dobrú službu už mnohé roky. Bordová mašľa vo vlasoch je mojim posledným úlovkom... mašlí proste nikdy nie je dosť.=) Retro pančušky sú staré pomaly tri roky. Kupovala som ich v Humanicu a predávali sa dva kusy v jednom balení. Jedny mám v praní a tieto, ktoré som použila na fotenie som aj rovno hodila do koša, lebo sa mi pri obliekaní roztrhli. Čo už... i tak som ich nemala rada. Čierny prúžok bol naozaj nemožný - dobre vyzeral len z diaľky. Pri pohľade z blízka bol kostrbatý a podľa mňa priveľmi hrubý. A napokon už spomínané topánočky sú z Marks&Spencer. Čierne, lakované, špicaté, s "T-čkovou" prackou a malou mašličkou .

Tak takýto je môj februárový outfit. Čo hovoríte na takúto kombináciu resp. kombináciu hrubého svetra a tutu sukne? 
BB






2 komentáre:

  1. Esteze si ju zachranila, vies ju brilantne vynosit!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem.=) Je to naozaj skvelý kúsok. A si predstav, že to je z H&M! To boli asi ešte doby, keď tam aj bolo čo kúpiť. =D

      Odstrániť