štvrtok 7. januára 2016

My Beauty Diary #3

Po dlhej dobe sa vraciam s rubrikou My Beauty Diary. Nie že by doteraz nebolo o čom písať, práve naopak, je toho až príliš. Preto som sa rozhodla spísať mix výrobkov, ktoré momentálne používam... teda až na malú výnimku, ale veď to sa dočítate ďalej v článku. Konkrétne ide o telové mlieko Manufaktura, toner a hydratačná emulzia od Medicell, rúž Yves Saint Laurent a napokon konjacová špongia.

Pôjdem pekne po poriadku a začnem prvým menovaným: telovým mliekom. Dopracovala som sa k nemu cez brata, ktorý mi pod stromček nadelil kozmetický SPA balík značky Manufaktura. Manufaktura je česká značka, ktorá sa snaží vyrobiť čo možno najprírodnejšiu kozmetiku, ale ako sami píšu na svojich stránkach, v Čechách, a predpokladám, že ani u nás, neexistuje norma, ktorá by vymedzovala, čo presne prírodná kozmetika je. V každom prípade môj balíček obsahoval sprchový gél, telové mlieko a krém na ruky s obsahom žriedlovej soli, mandľového oleja a medovkou. Žriedlová soľ pochádza z karlovarských minerálnych prameňov. Podľa toho, čo stránka píše, soľ prekrvuje, osviežuje, regeneruje a zjemňuje pokožku. 



Čo oceňujem na tomto mlieku je to, že sa rýchlo vstrebe. Konzistencia je síce dosť krémová, takže chvíľu trvá, kým si ho votriete do pokožky, ale po chvíľke sa natoľko vsiakne, že sa môžte okamžite obliecť a nemáte pocit mastnoty. A to je pre mňa dosť dôležité... koľkokrát sa mi stalo, že predtým ako som niekam išla, dala som si sprchu, ale keďže som vedela, že si oblečiem úzke rifle, tak som sa nenakrémovala, lebo neznášam navliekať rifle na nakrémovanú pokožku. A po pár dňoch zistíte, že máte nohy suché ako púšť Atacama v Čile, lebo ich holíte, dráždite oblečením, ale nekrémujete ich. Druhá vec, ktorú na tomto mlieku zbožňujem je vôňa. Pripomína mi fínsku saunu a tak trochu vôňu eukalyptového oleja, ktorý dávajú do vody, ktorá sa potom leje na rozhorúčené kamene. Vážne mám potom pocit, že som v SPA.=D 

Ďalšími produktmi sú vzorky kozmetiky Medicell - toner a hydratačná emulzia. Vzorky som dostala ako malú pozornosť od svojej kaderníčky krátko pred Vianocami, a hoci ich nezvyknem využívať, tieto som sa predsa len rozhodla vyskúšať... a úplne som sa do nich zamilovala. Som rozhodnutá si ich kúpiť, aj keď sú na môj vkus trošku drahé: toner 24 a emulzia 26 eur. Túto značku som inak našla len v jednom slovenskom e-shope.


Pridávam ich účinky:
Pleťová tonizačná voda pre citlivú pleť
Sťahuje póry a zjemňuje pokožku, zmäkčuje drsné vonkajšie vrstvy pokožky, odstraňuje odumreté a suché vrstvy, pričom zanecháva pokožku čistú a žiarivú. Po vyčistení poskytuje hydratáciu a udržiava elasticitu a vláčnosť. Použitie: Po umytí alebo masáži tváre navlhčite tonerom vatový tampón a naneste vklepaním na kontúry a celú tvár.
(zdroj:http://www.temperance.sk/sk/produkt/141/medicell-tight---up-skin-toner)
a
Hydratačná emulzia pre citlivú pleť
Vyrovnáva pomer mastnoty a hydratácie - kontroluje produkciu kožného mazu, pôsobí ako prevencia vzniku lesklej pleti a zároveň pokožku dostatočne hydratuje. Emulzia sťahuje póry a udržiava elasticitu.
Použitie: Po použití tonera naneste primerané množstvo na celú tvár a krk. (zdroj: http://www.temperance.sk/sk/produkt/140/medicell-moist---up-emulsion)

Moja skúsenosť s týmito výrobkami je naozaj skvelá a s veľkou časťou toho, čo tu píšu naozaj súhlasím. Oba výrobky používam po vyčistení pleti, pred nanesením make - upu.  Pleť mi krásne hydratujú. Najmä pri hydratačnej emulzii vyslovene cítim to "zavlaženie".=D Pleť je potom jemnešia, takže aj make- up na nej vyzerá lepšie. Ale predovšetkým! Pleť sa mi počas dňa nemastí tak veľmi, ako zvykne bez týchto prípravkov. Dobré na tom je aj to, že na celú tvár stačí z každého použiť veľkosť hrášku. O tom, že stačí tak málo svedčí aj fakt, že tieto vzorky majú len po 10 ml a mám ich už mesiac, pričom ich používam obden. 

Tretím výrobkom je rúž Yves Saint Laurent: Rouge Pur Couture Satin Radiance Lipstick, odtieň č. 13 Le Orange. Nie som veľký fanúšik oranžovej farby, vlastne ju neznášam, podobne ako olivovo zelenú a zelenú tak všeobecne, ale tak nejak som sa do oranžovo-červeného rúžu kompletne zamilovala a vypýtala som si ho pod strom. Kupovala som ho v niektorej parfumérií a stál cca 35 eur, čo je za jeden rúž dooooooosť veľa, ale Vianoce považujem za príležitosť presne na takéto dary. 
Ako prvé ma upútal krásny zlatý, veľmi elegantný obal. Samotný rúž má silnú pigmentáciu, jemný lesk a na perách vydrží v dobrom stave aj niekoľko hodín. Veľmi dobre sa odličuje a nemám problém ho zotrieť aj v priebehu dňa, keď sa chcem napr. najesť. Dá sa pekne zotrieť servítkou bez toho, aby ste vyzerali ako klaun. 
Prekvapila ma však  konzistencia. Doteraz som bola zvyknutá na pomerne tuhé a suché rúže od Pupy. YSL je naopak mäkký a krémový... krémový až tak, že mi príde ako balzam na pery, ktorý ste omylom položili na radiátor a zabudli ste naň. Má to síce výhodu v tom, že sa veľmi ľahko nanáša a nevysušuje pery, naopak jemne hydratuje, no na druhej strane mám niekedy pocit, že ho mám na perách zbytočne veľa. Navyše bez ceruzky sa mi niekedy rozpije, najmä ak som v nejakej teplej, vykúrenej miestnosti. Vo všeobecnosti ho ale hodnotím pozitívne, určite tých 35 eur nie je vyhodených len tak... no svoj TOP rúž ešte asi pohľadám. Momentálne si robím zálusk na jeden od Elizabeth Arden, tak uvidím.=)




Posledným výrobkom je konjacová špongia. Najprv si povedzme čo je konjac a potom akoby to malo fungovať. Konjac je rastlina, ktorá je známa najmä v Ázii. Podstatná je podzemná časť, hľuza, ktorá je jedlá a ako inak, Aziati ju aj s radosťou konzumujú, hádam aj preto, že je, ako inak, zdravá, lebo obsahuje hento a tamto. Keď hľuzu vysušíme, tak má skvelé absorpčné schopnosti a ako sa zistilo, že vraj aj blahodárne pôsobí na pleť. No a špongia je vyrobená z vlákniny tejto rastliny. V normálnom stave je špongia tvrdá ako kameň a dobrá akurát na šmirgľovanie, no len čo ju namočíte do vody, začne vodu nasávať, zväčšuje sa a zmäkčuje (ako ju presne použiť - návod TU). Nakoniec z toho máte jemnučkú špongiu, ktorá sľubuje strašné zázraky ako vyváženie Ph pokožky, pôsobí antibakteriálne a antiplesňovo, zbavuje pleť čiernych bodiek, pomáha liečiť akné a odstraňuje odumreté bunky pleti. 
Musím uznať, že hubka je naozaj príjemná. Bolo príjemné si ňou umývať tvár, pretože vám ju krásne premasírovala a súhlasím aj s tým, že zbavuje pleť odumretých čiastočiek pokožky, čiže pôsobí ako príjemný peeling. Je fakt, že po použití som mala na dotyk krásne jemnú pleť. Po pár používaniach som sa však tak vyhádzala, že som ju hneď prestala používať. Boli to totižto dosť bolestivé vriedky pod kožou, ktoré sa mi inak nevyhadzujú resp. nie v takom veľkom množstvo. Na overenie či je to z tej hubky, som zablúdila na net, kde sa mi to len potvrdilo. A to ešte dodám, že som sa o ňu starala, vždy som ju dala na dobre vetrateľné miesto, nech sa v nej zbytočne nedrží vlhkosť. Ale aj tak... jednoducho mi nesadla. Samozrejme, našla som aj pozitívne reakcie, takže asi naozaj záleží na človeku. Za mňa však veľké nie tejto malej predraženej veci. U nás ju totižto kúpite za cca 8 eur, plus poštovné, pričom pripomínam, že ju treba pravidelne meniť.


Máte aj vy nejakú skúsenosť s týmito výrobkami? Budem rada ak sa podelíte.... =)
BB

2 komentáre:

  1. Ten ruz ti naozaj sekne!!! mna by ta konzistencia asi potesila, minule som si zufala ako mi ruze vysusuju pery x/...
    hm... nemavam problemy s vysusenou pokozkou a to pouzivam telove mlieko vyslovene len vtedy, ked mam na to naladu xD...teraz intenzivne uvazujem, ci je to preto, ze naozaj minimalne nosim nohavice xD ... predsalen riflovina je dost "drsna"...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne rúž na perách nikdy nevydrží tak dlho (kávičky, zobkanie =D), aby mi to vysúšanie nejak extra vadilo =DDD Ale ak vadí, tak buď nahodím novú vrstvu rúžu alebo to pretriem balzamom.
      Ja som inak mala minule vyštípané pery, no nezobrala som si balzam...nezvyknem ho používať, teda nie preventívne. Naozaj len v prípade, že už mám tie pery vyštípané od zimy, prípadne popraskané a to je len pár krát za rok. Mala som so sebou len tento rúž YSL, tak si hovorím, že čo....prinajhoršom zatriem to červené orámvanie pier, ktoré mi zima vyštípala.... ale teda musím povedať, naozaj hydratuje. Veľmi sa mi ulavilo, keď som ho použila.=D
      Mňa trápi vysušená pokožka na nohách...a áno - osobne si myslím, že je to aj tým ako sa mi tie úzke nohavice trú o pokožku, čím ju vlastne dráždia. Druhá vec, že aj holenie mi ju strašne vysúša. NA druhú stranu....tiež sa zvyknem natierať len, keď mám nato náladu. V tomto som dosť lenivá, ale aj kvôli tomu pocitu mastnoty. No s touto Manufakturou mi to zatiaľ celkom ide, tak uvidím dokedy mi to vydrží =D

      Odstrániť