utorok, 22. decembra 2015

(Takmer) myší kožíšek

Doma resp. vrámci najbližšej rodiny sa už na Ježiška nehráme, dobre vieme, kto sponzoruje náš chtíč. Aj preto si darčeky väčšinou chodíme vyberať spolu a kúpime si presne to, čo si želáme. Na jednej strane prichádzame o prekvapenie, na strane druhej sa s istotou vyhneme tomu, že si pokúpime hlúposti. A ja nenávidím skladovanie hlúpostí, no je mi ľúto ich vyhodiť ak viem, že si na nich dal človek záležať. Možno zniem rozmaznane, ale c´mon. Ak poviem, že si prosím pod strom presne túto knihu a žiadnu inú, prečo dotyčný kúpi niečo úplne od veci, čo som možno spomenula medzi rečou 10 rokov dozadu a hrdí sa ako sa natrápil, kým mi to zohnal? Netvrdím, že moje dary sú vrcholom dokonolasti, no aspoň sa snažím nejak napojiť na chute obdaruvávaného človeka. 

V každom prípade, keďže viem čo dostanem pod strom, pár vecí si vždy vyberiem a užívam ich hneď ako ich kúpime, čo je zhruba týždeň, dva dopredu. Tak to bolo aj tento rok. Vybrala som sa s mamou na nákup, pričom som si okrem iného odniesla túto košeľu s viazačkou v staro-ružovej farbe a meňavú, sivo-fialovú vestu. Oboje zháňam dosť dlho - buď sa mi nepáči materiál alebo kožušina vyzerá príliš umelo a pod. V tomto prípade som košeľu kúpila v Mohite. Okrem viazačky je na nej skvelé, že má vysoký podiel bavlny (cca 80 percent, presne vám nepoviem, lebo štítok som odstrihla). V Mohite ma celkove očarilo viacero kusov a o dva dni neskôr som sa tam vrátila ešte po šaty... no čo... mali zľavy a ako sa dá odolať potlači s francúzskymi buldočkami a rozkošnému golieriku???!!!

Vestu mi vytipovala nejaký čas dozadu mama a musím povedať, že sa trafila viac ako perfektne. O veste snívam minimálne od jesene, ale keďže som nenašla takú, ktorá by mi sedela, doteraz som si žiadnu nekúpila. Túto, ktorá je na obrázkoch, sme kúpili v C&A a stála okolo 30 eur. Okrem toho, že je pekná, je príjemná na dotyk a je teplá!!!! Konečne nemrznem, keď sa presúšam po vonku.... druhá vec, že na vestu oblečiem len jeden A-čkový široký kabát...... iný nie, lebo potom v tom vyzerám ako Rambo. =D

Nohavice nie sú nové resp. nie tak úplne, kúpila som ich niekedy v októbri a sú z jesennej kolekcie F&F. Milujem ich dvojradové zapínanie a ako pekne obopnú pozadie (in love with my butt), no popravde nemám si k nim veľmi čo obuť. Asi niečo na opätku, ale  s ničím nie som veľmi spokojná... 

Z celkovej kombinácie mám ale radosť, pretože je tam všetko čo sa mi páči, vestička, mašľa, 70´s vibes, nehovoriac o tom, že sivá a staroružová - to je dokonalá kombinácia. Inak kombinácia vhodná do kancelárie, ale pokojne aj na bežné nosenie. Keď tomu chcem dodať ležérnosť, oblečiem si k tomu úzke svetlomodré rifle a minule som dokonca mala aj čierne legíny (!!!), ale to len preto, že všetky nohavicové spodky som mala v praní a v sukni by ma prefúklo.... o=)

Čo hovoríte na túto kombináciu? Kam by ste si ju obliekli? Prípadne ako inak kombinujete vestu? 
BB






4 komentáre:

  1. no ja by som to prote obliekla vsade!! na kavicke si v tej veste naposledy uplne ziarila... a vdaka tej bluze by si bola klasa aj v kancelarii...a aj na rande.... XD vyborne nositelny stylovy outfit!... co mi pripomina, ze asi dva roky mam zavazok pokupit si viazackove bluzky a mam jednu!!! hrozne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si jednu viazačkovú blúzu kúpila v Gate vo výpredaji. Veď vieš - ja a mašličky, nešlo odolať.... Ale je úplne zle ušitá - doslova krivá. Kupovala som ju inak dobré tri roky dozadu a medzitým som nenašla žiadnu takú peknú aj s viazačkou. Na túto na obrázku som narazila úplne náhodou - nemala som v pláne ísť pozrieť do kúta tej predajne, kedže po rýchlom preskúmaní ma tam nič nezaujalo ale očividne ma tam predsa len niečo ťahalo!!! =DDD No ale teda nepohrdla by som, kebyže mám viacej takýchto blúz ....ale asi sama uznáš, že zohnať ich nie je vôvec jednoduché =/

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. No jo. Musím ešte potrénovať to ako predviesť oblečenie, lebo o to tu ide a pritom nevyzerať ako kakabus.=D Ale opakovanie robí majstra.... či ako sa to hovorí.=D

      Odstrániť