pondelok, 9. novembra 2015

November s Cassey Ho - 1. týždeň

1. týždeň
Počet odcvičených dní: 6 dní z 8 (1.11.-8.11.)
Váha 30.10.15: 60,6 kg
Váha 9.11.15: 60,8 kg

Priebeh:
Nástup na cvičenie podľa plánu s Cassey bol trošku oneskorený. 1. novembra som dospávala Halloweensku noc, ktorá zasa až tak veľmi halloweenska nebola, no trvala do pol tretej rána. Celú nedeľu som potom strávila u priateľa a s priateľom - nebola príležitosť cvičiť, hoci som na to aj myslela a nadávala si, že drahá slečna, tak takto to fungovať nebude. Aby som tomu nasadila korunku v kine som zbaštila priateľovi polovicu balenia pukancov a zavŕšila som to hamburgerom u Strýka Burgra. Ale nebanujem, lebo Strýko Burger má podľa mňa najlepší burger v celej šírej Bratislave a ešte stále bol víkend a bolo treba si ho užiť. Preto som si dopriala aj cibuľové krúžky a coleslaw šalát... veď viete #yolomeal.
Pondelkom začal kolotoč povinností a nutností a vecí, ktoré nechceme ale musíme robiť. A tak som z práce utekala k doktorke, od doktorky na angličtinu a domov som došla o pol jedenástej večer - uzimená, unavená, zničená... mŕtva. Cvičenie sa bohužiaľ opäť nekonalo, ak nepočítame to, koľko som sa behom dňa nachodila.... takže cardio? Done! =)
 utorok bol deň D, kedy som spod postele vytiahla podložku na cvičenie, vytlačila si plán a pootvárala som všetky videá, ktoré som v ten deň k cvičeniu potrebovala. Potešilo ma, že som bola donútená odcvičiť viacej ako len mojich zvyčajných 30-35 minút. Videá majú spolu skoro hodinu!!!!, takže som si ozaj zamakala... poctivo, všetko. Druhá vec, ktorá ma teší je, že som cvičila videá, ktoré som doteraz nikdy nerozklikla, lebo ma napr. nejak nezaujali alebo čo ja viem prečo.
A moje pocity z prvého dňa? Bol to zabijak!!! Hneď prvý deň a hneď cvičiť ruky? Takmer hodinu??? Ruky sú mojou najslabšou partiou... T.T skoro som nechala na karimatke dušu ale viete čo? Bavilo ma to a bola som neskutočne namotivovaná dokončiť všetky videá. Jasné, že pri niektorých cvikoch som nevládala a celá upotená som sa uvelebila aspoň na 5 sekúnd do pozície dieťaťa alebo som robila alternatívnu formu cviku - pre začiatočníka... ale čo... dala som to... bez prerušovania videa... všetko!!! Mala som zo seba nesmiernu radosť a najlepšie na tom všetkom? Tešila som sa na stredu! =D
V stredu som cvičila po krátkom šlofíku a bolo to hádam to najhoršie čo som mohla spraviť. Vyslovene som nevládala, telo bolo stuhnuté, pohyby nekoordinované, balans nulový. Inak čo sa týka cvičenia, vymenila som poradie Ono vlastne celý týždeň je neorganizovane poprehadzovaný, ale to len preto, lebo som prvé dva dni necvičila a do cvičebného programu musím vtesnať tanečnú a jógu. Tak som na stredu presunula Booty Pop zostavu, ktorá bola pôvodne naplánovaná na pondelok. "Booty" je moja najsilnejšia časť... aspoň to som si myslela, pretože skutočnosť je taká, ako som písala v úvode, že som vyslovene nevládala. Mám obavy, že moja kondícia od septembra, kedy som nastúpila na angličtinu/tanečnú/do práce značne utrpela.=/
Štvrtok bola svalovica (zadok, brucho), pričom moje ponosovanie na ňu bolo okomentované otázkami, že či z toho sedenia na zadku v kancli. Tak som všetkým navrhla, nech skúsia ten svoj "cvičebný režim" s názvom "v kancli na zadku" a po mesiaci môžme porovnať výsledky.;)
Na jednej strane mám svalovicu rada, lebo to znamená, že som išla za hranicu svojej komfortnej zóny a naozaj som cvičila... ale môôôôjjj zadok! =D Ísť po schodoch bolo dnes ako za trest. =D 
Čo sa týka zostavy, na štvrtok bolo pôvodne naplánové cvičenie celého tela Total Body WO. Lenže štvrtky sú u mňa tanečné, salsové a hoci by som stihla aj cvičenie s Cassey, necvičila som. Nezvládla by som aj hodinu cvičenia, aj večer tancovať od deviatej do desiatej. Takže cvičila som ale na tanečnej. A keď už o nej hovorím, tak sa rovno aj pochválim, že sme sa s priateľom konečne skoordinovali a dnešná hodina bola perfektná. Jasne, že sme netancovali ako majstri sveta ale oproti iným hodinám nám to dnes išlo a bola som na nás naozaj pyšná. =D
Piatky by som mala podľa plánu robiť strečing a samozrejme relaxovať. Preto som svoju milovanú jógu zaradila na piatok. Nielen po tanečnej mi jóga padne vhod, ale aj po celom týždni hrbenia sa a sedenia nad počítačom. Opakujem sa ale jógu naozaj odporúčam všetkým, ktorí nemajú výrazné zdravotné obmedzenia!!!
Spomínaný Total Body WO som presunula na sobotu. Koment? Už dlho som sa pri cvičení tak nezapotila. Aaaaaa do pozornosti dávam video "updown plank jack challenge" - túto šialenosť som zachytila už kdesi v lete, ale nikdy som ju nevyskúšala... až dnes. Najprv som si myslela, že je to komplikované na skoordinovanie rúk a nôh ... ale skoordinovať sa je naozaj ten najmenší problém.=D Zabijak je to na kondíciu! Ale vo všeobecnosti je to veľmi zábavný cvik - vrelo odporúčam.=D
A napokon nedeľa, posledný deň prvého týždňa, už bola podľa plánu - cvičila som ABS. Prekvapivo - najviac som zvládala práve cviky na brucho.... holt.. milujem cviky, pri ktorých môžem ležať.=D

Sumarizácia 1. týždňa:
Zatiaľ som spokojná. Odškrtávanie odcvičených dní resp. videí ma neskutočne motivuje k cvičeniu. Dokonca až tak, že keď bol priateľ u mňa v sobotu na návšteve, vykázala som ho skoro na hodinu z izby, začo som od rodičov zožala kritiku, lebo veď to sa nepatrí... ale veď to robím aj preňho! Nech má reprezentatívnu polovičku! =D
Ďalej sa mi páči, že necvičím dokola tú istú zostavu. Ako som písala už v úvodnom článku, niektoré cviky sa opakujú, ale konečná zostava je vždy inak nakombinovaná. Napokon pri takom počte cvikov je milión možností ako ich nakombinovať do zostavy. =) 
Na druhej strane, som tiež rada, že mám možnosť obmeniť cvičenie s Cassey za tanečnú a jógu. 6 dní do týždňa by ma to ozaj nebavilo. Navyše zostavy neobsahujú strečing resp. len pár cvikov na uvoľnenie svalov po nejakom cviku. Po odcvičení si samozrejme dám krátky strečing... ale to nestačí. Jóga minimálne raz do týždňa je nevyhnutná.
Váha išla mierne na hor ale to je pre mňa zanedbateľná hodnota. Napokon, po všetkom, čo som tento týždeň pojedla.=DDD Inými slovami: neodopierala som si.=) Pre mňa je podstatné spraviť si z cvičenia opäť zvyk - bežnú súčasť dňa, nie schudnúť. Pribrať samozrejme nemusím a ak schudnem, bude to príjemná pridaná hodnota. V prvom rade chcem ale opäť začať cvičiť, zvýšiť kondíciu a spevniť telo. Že vraj človek si vytvorí zvyk za 21 dní. Mám za sebou prvých 8, ktoré hodnotím ako úspešné. Takže... uvidíme, čo prinesie ďalší týždeň.  =)

2 komentáre:

  1. a z rozpisu na kalendari to ani nevyzera, ze by to malo trvat az hodinu??? Popravde, som taka unudena celou Jillian... x/... ale nevravim, ze na tele nevidim ako ma to vypracovalo, co je super, ale nejako mi ten jej spôsob cvicenia aj tak nesadol, neskutocna nuda. Toto je super pestre,ale hodina je vela aj na moju kondicku aj celkovo cas. A Stryko burger... na ten sa s Petom uz chystame celu vecnost... mame ho tu za rohom a nic ...xD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prvá zostava mala okolo 50 minút, tie ďaľšie okolo 40 cca a tento týždeň to už ani nepočítam.=D Makačka je to tak či onak - či odcvičím 20 alebo 40 minút.=DDD
    Jillian je dobrá na rozbeh... ten si zvládla, môžeš pokračovať niečím zaujímavejším.=D Vieš ako sa hovorí - začiatky sú najťažšie.... a nemusí sa to vzťahovať len na kondíciu.=D
    U Strýka Burgra sme boli prvý raz cca rok dozadu - nejak ma to tam vtedy neohúrilo. Mäso sa mi zdalo trošku tuhé. Ale od tohto leta sme tam boli zo dva razy a môžem povedať, že zo všetkých hamburgerov, ktoré som ochutnala u mňa vyhráva práve SB. Ešte nech vymenia tú strašnú oranžovú farbu, ktorá dominuje interiéru a všetko bude tip-top.

    OdpovedaťOdstrániť