štvrtok 1. októbra 2015

Pastelová jeseň

Ako tému môjho absolútne prvého fotenia na blog (wuhuuu tlieskam si) som zvolila "pastelovú jeseň", ale pokojne by som tento príspevok mohla nazvať aj "hravá jeseň". Bola som totižto "narieknutá", že som zmenila svoj štýl obliekania.=D To je síce fakt... zisťujem, že sa mi začínajú páčiť iné veci ako doteraz, ale stále je to v "historizujúcich" medziach (jeejj, už nie 40. a 50. roky, ale 70. a 30. =D). Ja by som túto zmenu skôr pripísala na vrub chladnejšiemu počasiu, kedy sa nedá veľmi vymýšľať a šaty či sukne musia ísť bokom, no bolo mi povedané, že "už som s tebou nejakú jeseň zažila a takto si sa neobliekala". Priateľ mi to potvrdil a dodal, že už sa neobliekam tak "hravo" a dievčensky ako kedysi (= minulý rok). Trošku ma to zamrzelo a teraz mám dokonca pocit ako keby som sklamala alebo možno by bolo lepšie povedať, opustila malú časť svojho ja. Ja viem... asi to moc prežívam.

V každom prípade ak by som mala definovať môj predchádzajúci štýl, tak by vyzeral asi práve nejak takto - ako to vidno na fotografiách. Vtipná potlač, v tomto prípade mačičkovská, rozkošné detaily ako golierik či volán, kabátik, prevažne jemné farby s akcentom atď. Tiež som týmto príspevkom chcela podotknúť, že jeseň nemusí byť len o zemitých farbách, o horčivoco-žltej či vínovo červenej. Čo vy nato? =)

Šaty: Koton; Kabátik: Stradivarius; Nadkolienky:?; Topánky: Humanic; Baretka: Tonak; Kabelka:KappAhl




BB

4 komentáre:

  1. zaujimave...myslela som si, ze len ja bojujem s pocitom, ked si obleciem nieco insie ako vyznavam, akoby som sa zradila xDDD... Ale vies, neskutocne ti to sedi a kedze je to stale historizujuce xD, tak je to aj stale ok... nieco ako ja moja (zatial vysnivana) prichylnost k dlhym sukniam, hoci obcas mi napadne, ze predtym by som dala zivot za "ačko pod kolena", ze ci je to takto v pohode xD. No ber to tak, ze stale to nie je take, ako keby si sa objavila v kozenych nohaviciach a s ostnatou podprsenkou vyliezajucou z neonoveho topu xD..vies, stale si dost vo svojom style... stale to nie je koniec sveta XD
    Ale ber to tak, ze stale si rovnako vyrazna ako s takymto cute stylom (a mimochodom, vsetko je rozkosne, ale tie topanocky..tie su uplne uzasne!!!) a je to proste o sezonach.... nemozes vediet, ci ta to znova nechyti, ked nastane dalsie leto.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Asi (určite) máš pravdu.... zasa tieto "rozkošné" veci a častokrát detinské vzory a potlače sa nedajú nosiť celý život.=DDD Človek sa musí vyvíjať... aj vrámci obliekania lebo keď nie, tak jedného dňa budeme vyzerať ako desivé panoptikum.=D Asi si len musím zvyknúť... alebo nájsť spôsob ako skombinovať všetky štýly, ktoré sa mi páčia =D.... alebo budem jedna z tých ludí, čo nemajú charakteristický štýl a budem módnym schizofrenikom. =D
    Topánočky som si inak kupovala k štátniciam dva roky dozadu. Majú len jednu chybu a to, že som si mohla zobrať o číslo väčšie =D.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pamatas si na moju správu na Fb kde som sa ta kde nakupujes lebo sa mi paci ako chodis oblečená? :D Bola si ako madam Chic...ze mas základne kusky ktoré potom len kombinujes doplnkami :)...ale vidim, že už to asi neplati :D a to nevadi ....tie roky 30 a 70 ti naozaj proistanu...:) podla je dobre prechádzat drobnými zmenami ja si tiež uvedomujem ako postupom času mením vkus :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To bola nezabudnuteľná a milá správa a pamätám si ju doteraz =) Vždy ma poteší spomienka na ňu. =) ... momentálne nakupujem úplne uletené kúsky, ktoré mám len pramálo s čím skombinovať... takže áno, to čo som písala v správe už neplatí stopercentne... dá sa povedať, že to, že teraz nosím aj čudné či ťažko kombinovateľné kusy je odrazom toho, že mám o trošičku viacej peňazí a môžem si dovoliť míňať už aj na veci, ktoré nie sú úplne praktické resp. na každý deň (= na pekné zbytočnosti =D). Hmmm dáva to zmysel? =D Proste môžem byť márnotratnejšia ... Určite ale súhlasím s tvojim názorom, že treba prechádzať zmenami ....

      Odstrániť