pondelok 5. októbra 2015

My Beauty Diary #2

Nesmrteľná Coco Chanel povedala, že ženy by mali byť "classy" and "fabulous". Preložiť sa to dá viacerými slovami, ale v mojom ponímaní to znamená, že žena by mala byť sofistikovaná a zároveň výnimočná resp. osobitá svojim spôsobom. Veľa v tomto prípade spraví napr. správny rúž a preto sa v článku venujem rúžom. Ide o tri rúže, ktoré reprezentujú tri rôzne "konzistencie": klasický tuhý rúž vo vysúvateľnej forme, tekutý rúž v zmysle "water tint" a tekutý, dlhotrvajúci rúž. Sama som zistila, že každá konzistencia mi vyhovuje na inú príležitosť... takže nielen farba rúžu je dôležitá, ale aj konzistencia. A moju skúsenosť si môžte prečítať práve tu a práve teraz.;)

PUPA MILANO  - I´m lipstick

Od Pupy mám viacero vecí - lak na nechty, púder a samozrejme rúž. Najmenej spokojná som s lakom, pri púdre mi robí problém aplikácia, ale s rúžom som nadmieru spokojná. 
Rúž je skutočne krémový a dobre sa aplikuje. Vydrží niekoľko hodín a ani po toľkom čase nemám pocit suchých pier. Skôr naopak, mám radšej, keď rúž akoby zaschol na perách, vtedy mi príde ako nezničiteľný, čo ale zasa nie je pravda. Nie je dlhotrvajúci: pri jedení sa rozmaže a zlíže, pri pití sa otláča na pohár či hrdlo fľaše, takže sa treba sledovať (ja si so sebou zvyknem nosiť slamku =D). Napokon u mňa to chcelo celkom slušnú prax naučiť sa jesť s rúžom na perách, tak aby aj po jedení vyzeral rovnako ako pred jedením. A keď stratím trpezlivosť..... proste ho zotriem kompletne a najem sa! =D V každom prípade, za zmienku určite stojí výrazná farba rúžu, ktorá je podľa mňa fenomenálna!
S klasickým rúžom má skúsenosti asi každá z nás, takže veľmi k tomuto typu nemám čo napísať. Uviedla som Pupu práve preto, že za dobrú cenu dostanete dobrú kvalitu.
Pozn. na ktorom si blogu som čítala, že keď chcete pri červenom rúži potlačiť "žlté zuby" (povedzme si úprimne, že nie všetci dosahujeme belostného odtieňu zubov Toma Cruisa a červený rúž vie tento nedostatok ešte krásne zvýrazniť =D), mali by ste si vyberať červený rúž s modrými pigmentami. Ten môj modré pigmenty má a nájdete ich tak, že si rúž obzriete pri ostrom svetle - drobučké modré pigmenty by sa mali na svetle jemne trblietať.
Takže klasickému rúžu z Pupy dávam 4 hviezdy z 5.=)

CLIO VIRGIN KISS MILKY WATER TINT 

Odtieň n.2 - Virgin Plum

Clio je jedna z mnohých kórejských kozmetických značiek. Ja som ju objavila na Taiwane a okrem rúžu som si odniesla aj gélovú linku a púdrový tieň na obočie - 2 v 1. S oboma výrobkami som naozaj spokojná. 
Rúž nasleduje kórejský trend maľovania pier, kedy sa pery najprv namaľujú v štýle "nude", teda použije sa rúž v telovej farbe, prípadne ich jemne prekryjeme korektorom/make-upom a potom sa do stredu nanesú farebné pigmenty - čiže farba vo forme rúžu či farebného lesku. Výsledok je taký, že okraje pier nie sú presne definované (nepotrebujete preto ani kontúrovaciu ceruzku). Takýto spôsob maľovania vyhovuje najmä väčším perám, ktoré potom pôsobia menšie, no osobne si myslím, že ho využije každá žena s akýmikoľvek perami. Postup ako si tieto pery namaľovať môžte vidieť na obrázku nižšie. Použiť rúž môžte ale aj na celý povrch pier ako klasický tuhý rúž. 
Zdroj: http://w2beauty.com/en/too-cool-for-school-makeup/17142-too-cool-for-school-check-glossy-blaster-tint-6-colors.html

Spomínanému spôsobu maľovania vyhovuje nie len penový aplikátor rúžu, ktorý je rovnaký ako pri klasických leskoch na pery ale aj konzistencia, ktorá je vyslovene vodová. Vďaka týmto dvom veciam sa dokáže pekne rozpiť do stratena, čo by sa s tuhým rúžom dosahovalo oveľa ťažšie. 
Čo na tomto rúži ďalej oceňujem, okrem ľahkej aplikácie, je práve vodová konzistencia. Rúž sa po aplikovaní za pár sekúnd vpije do pier a to je pre mňa obrovské plus, pretože keď mám rozpustené vlasy a náhodou fúka, viem, že sa mi neprilepia na pery. No a teraz už vieme, že rúž nie je lepivý. Čo je však výhodou, môže byť zároveň aj nevýhodou, pretože po chvíľke budete mať pocit suchých pier  a budete si ich oblizovať, pričom rúž má po obliznutí pomerne horkú chuť. Problém sa dá ale veľmi ľahko vyriešiť - pery si pretrite balzamom - hydratujete ich, dodáte im jemný lesk ale pritom si nezničíte namaľované pery.=)

Hore: prirodzená farba mojich pier/Dole:pery s jednou vrstvou Clio rúžu
Iné pozitívum vidím v tom, že keď sa chcem najesť, nemusím sa báť, že budem mať rúž cez celú tvár, pretože sa nerozpíja ani nerozmazáva.... pokojne sa najem, popri tom rúž zlížem a keď dojem, znova ho nanesiem a idem ďalej. Žiaden problém. Tomuto rúžu tak dávam 4 a pol hviezdy z 5, pretože sa s ním ľahko pracuje a má príjemnú, na denné nosenie priam ideálu farebnú sýtosť.=)


SEPHORA OUTRAGEOUS ROUGE EXTREME LIQUID LIPSTICK

Rúž od Sephory som dostala od priateľa, lebo veď každá žena, ktorá miluje červené rúže musí mať jeden od Sephory... tak jeden mám. Popravde... náš výber spočíval v tom, že sme ukázali slečne predavačke slečnu na reklamnom plagáte a hovoríme, že dajte nám presne ten odtieň, ktorý má ona. A tak nám dala tento rúž v odtieni 06. Takže to, že rúž je charakterizovaný ako dlhotrvajúci a dokonca !vodeodolný! som zistila až neskôr. 
Jeho výhodou je krásna sýta farba a penový aplikátor. Jeho nevýhodou je práve jeho konzistencia a samotný charakter. V nanášaní totižto musíte mať presnú ruku, lebo ak spravíte zlý ťah, tak je to v ťahu kompletne celé. Ale budiš... to sa dá povedať prakticky na všetky sýte rúže - treba byť presný, lebo chyby sa odstraňujú ťažko. 
Inou nevýhodou je jeho lepivý charakter. Keď rúž nanesiete, musíte počkať s pootvorenými ústami kým zaschne, lebo inak sa pery prilepia k sebe a budete musieť aplikovať novú vrstvu. Ak ste ale toto všetko zvládli bez problémov, tak sa samozrejme môžte tešiť z krásnej farby..... až do doby, kedy sa rozhodnete napiť alebo najesť, pretože rúž nie len, že nie je dlhotrvajúci ale nie je ani vodeodolný. To čo hovorí Sephora, že  inovativní voděodolné složení, které odolá naprosto všemu: výsledkem jsou extrémně dokonalé rty až do pozdní noci, sa s mojou realitou vonkoncom nezlučuje. Ako náhle si začnete oblizovať pery alebo sa nedajbože napijete, rúž popraská a začne sa v malých šupinkách olupovať. 

No ale ak si poviete, že jesť ani piť nebudete, takže !vám! vydrží naozaj dlho, tak vás opäť trošku sklamem... po nejakom čase rúž uschne tak, že pery pôsobia neskutočne vysušene. A najväčšia výzva príde pri odličovaní. Ja som na odličovanie použila micelárnu vodu Aven a aj Niveu na odličovanie vodeodolných líčidiel, no ani jedno nepomohlo... pery som skôr vydrhla ako jemne odlíčila. Riešenie som potom hľadala na internete a jedna slečna poradila kokosový olej. Je to zdĺhavá cesta, no je príjemnejšia a v kombinácii s odličovacou vodou najúčinnejšia. Budete síce vyzerať nejak takto a ešte horšie(vid modelku z predvádzacieho móla Ulyany Sergeenko).... ale aspoň sa toho zbavíte.
Instagram Ulyana Sergeenko Moscow

Rúžu od Sephory tak dávam aspoň 2 a pol hviezdy z 5 a to najmä kvôli farbe a jednoduchej aplikácii, lebo v konečnom dôsledku... do divadla, na také 4 hodinky.... je to celkom fajn výber.=)

Na záver len dodám, že nič nie je večné... ani Lenin nebol a nečakajte to ani od svojho rúžu. Mne najviac na bežné nosenie vyhovuje tekutá alternatíva klasického rúžu "water tint", pretože nie je lepivá ako lesk na pery, veľmi ľahko sa udržuje v priebehu celého dňa a je aj dostatočne farebne výrazná. 
Zo Sephory mám naozaj zmiešané, skôr negatívne ako pozitívne pocity, no keď už ju mám, rada ju využívam, ako som písala, na kratšie akcie ako napr. divadlo. 
Aké skúsenosti máte s rúžmi vy? Prípadne preferencie? =)
BB

4 komentáre:

  1. no... zavidim ti, ze mozes pouzivat cerveny ruz a sedi ti to, ja by som vyzerala tvrdo a mala este tensie pery. Ale uz dlho uvazujem, ze konecne zahodim balzamiky a pojdem si kupit riadny ruz. Avsak, strasne ma laka Barry M, ktory urobi na kazdych perach iny odtien... je zeleny, takze vôbec nevies co kupujes xDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám tiež dosť malinké ústa ale s rúžom si myslím, vyzerajú trošku väčšie a krajšie. Podľa mňa červený rúž v správnom odtieni pristane každej žene. Napokon napr. v 30tych rokoch sa schválne malovali uplne drobunké ústočká.... určite by som to vyskúšala. =D
    Videla som reklamu na ten rúž a teda láka to aj mňa, pretože by som chcela vidieť ten odtieň...ale na druhej strane, keď si predstavým aká strašná chémia to musí byť. Bohvie s čím to vôbec reaguje, že to mení farbu.=D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zaujal ma ten kórejský štýl maľovania, ešte som to nikdy neskúšala. Z rúžov mám rada malinové odtiene, momentálne u mňa boduje maslo od Astor, Matt verzia v odtieni Vivid Divine.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pre mňa je celkove kórejský štýl maľovania veľmi inšpiratívny. =) Nehovoriac o tom, že existuje na YT nekonečné množstvo tutorialov (najmä podľa ich lokálnych celebrít), takže nie je ťažké sa naučiť ako nato. Samozrejme, výsledok ale záleží od zručnosti danej osoby - ja si napr. viem nakresliť linky na oči ale v používaní očných tieňov som totálne mimo, keďže ich nenosím a tým pádom s nimi ani nepracujem.
    Malinové inak obľubujem aj ja, hoci teraz si robím zálusk na taký oranžovo-červený rúž, resp. koralový ale ešte neviem či ho vôbec kúpim, lebo neviem či mi tá farba vôbec pristane. =D

    OdpovedaťOdstrániť