nedeľa 11. októbra 2015

Miss Mischievous Clerk

Keď som chodila na výšku, brigádovala som na úrade ako administratívna výpomoc. Priznám bez mučenia, že kancelárska práca ma neskutočne nudila a nudí ma doteraz. Samé papiere, pečiatky, nulová kreativita, nuda. Pracovala som aj v kaviarni a hoci to bolo omnoho stresujúcejšie a náročnejšie, beriem to ako omnoho zaujímavejšiu skúsensosť. Ľudia mi vedeli liezť pekne na nervy, nie vždy to bolo len o nakladaní zákuskov (vlastne takmer vôbec =D) a po 4 hodinách ma neskutočne boleli nohy a chrbát... ale varenie kávy, !vôňa! kávy a šťastní zákazníci, najmä ak som im tú radosť urobila ja (napr. dobrou kávičkou či zákuskom) ... to všetko ma bavilo omnoho viacej.
Teraz, po získaní titulu a definitívnym uzavretím celej vysokej školy som sa k administratíve vrátila - zatiaľ to však považujem len za prestupnú stanicu... a ako motiváciu, prečo ráno vstať a odtrepať sa na 8 hodín k monotónnej práci, som našla (okrem peňazí, bez ktorých sa nikto nezaobíde) - pekne sa obliecť. Áno, viem, že je to maximálne márnivá motivácia ale je účinná a robí mi radosť, tak prečo nie? No vážne! =D

A práve na pracovnú tému je aj môj dnešný outfitový príspevok. Tento rok som si obľúbila kombináciu sukne a košele. Problém je však v tom, že neviem zohnať poriadnu košeľu, inými slovami dobrý materiál a vhodná dĺžka... a nie, že mi košeľa končí tesne pod pupkom a cez prsia sa otvára, lebo má nejaké to elastické vlákno. Vlastne... ja som žiadnu poriadnu košeľu ešte doteraz nezohnala. (Tipy?) Túto na fotkách mi posunula mama, jej je malá a mne trošku veľká ale aspoň sa nerozopína. =D Tak teda, kým nájdem svojho košeľového šampióna, vynosím aj túto. Napokon má zapínanie až ku krku a zaujímavé manžetové zapínanie rukávov.
Mimochodom veľmi ma inšpirovala táto fotka z pinterestu. Ja som však spravila svetlú verziu a vynechala mikinu resp. svetrík. Svetrík ešte zvládnem ale mikiny, ktoré sa zvyknú nosiť k Ačkovým sukniam, ma neskutočne rozširujú a načo si pridávať kilá, keď makám minimálne tri razy do týždňa na tom aby som si udržala rozumnú váhu?!.=D V každom prípade tieto tylové sukne predávajú na ebayi za pár eur, tak mám takého tušáka, že dokúpim aj čiernu a vypracujem "temnú" verziu, napr. takúto... hoci aj s čiernym roláčikom. Inak k celkovému outfitu by sa asi lepšie hodili lodičky ale čierne lakované oxfordky mi prišli menej prvoplánové a viac pohodlné.
Nuž... čo hovoríte na takýto kancelársky outfit? 
BB






2 komentáre:

  1. ano, je to dokonaly office look, ale nielen to...ma v sebe trochu hravosti, tiez fatalnosti...proste super!
    a neboj, ja som tiez pouzivala oblecenie ako motivaciu vstat do prace xD...nikdy nezabudnem na ten dobry pocit, ked o mne kolegovia zacali hovorit ako o tej "co nosi iba sukne" - co som vzdy chcela a tiez, ked som pocula citatelky v rade pri mojom pulte sepkat "ta ma ale krasne saty"..! no pohladenie pre ego, takze rozumiem tvojmu zmyslaniu xD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. =DDD ďakujem.... napokon prečo nie? Život sa skladá z drobných radostí a kompliment alebo záujem o to, čo má žena oblečené a že je to pekné, poteší každú ženu. To je skrátka fakt... tak prečo si to neužívať.=D

    OdpovedaťOdstrániť