piatok 31. júla 2015

My Beauty Diary #1

Pokiaľ ide o moje vlasy, veľmi si na ne nepotrpím. Dokonca nepoužívam ani kondicionér... ale keď príde na kozmetiku z Ázie, to je už iná vec. Tej by som nakupovala kvantá keby za a) nebola v slovenských e-shopoch predražená a za b) kebyže mám zriadený Paypal, ktorý viem prečo nemám.=D. Zbožňujem ich rozkošné, princezničkovsky poňaté balenia v jemných pastelových farbách a častokrát vo veľmi nápaditých a praktických baleniach. 
Ázijskú kozmetiku som si obľúbila už pár rokov dozadu. Okrem spomínaného rozkošného balenia, ponúkajú väčšiu variability výrobkov ako náš trh. Nehovoriac o omnoho lepšej kvalite napr. BB krémov, ktoré zásadne kupujem len v Ázii. Len raz som spravila výnimku, keď som si kúpila BB krém od Vichy a keďže mi nesadol ani farebne ani zložením, doteraz mi leží v šuflíku.

Konkrétne túto kozmetiku mi priniesol priateľ z Taiwanu. Musela to byť celkom vtipná situácia, keď došiel do drogérie, vysoký, anglicky hovoriaci chlap, a pýtal od drobnej ázijskej predavačky dámsku kozmetiku, pričom mu nerozumela ani mäkké "f" a on vlastne ani poriadne nevedel čo chce. =D V Ázii to síce nie je neobvyklé, že muž kupuje takéto veci pre svoju priateľku ale u nás, povedzme si úprimne, veľmi nie, tak sa musel trošku potrápiť, najmä ak vôbec netušil čo ide kupovať, ako to vyzerá a kde to má hľadať. =D Dala som mu ale dobré inštrukcie a predstavte si.... zvládol to na jednotku a kúpil presne to, čo som si želala. O tom, že si ale kreditku nechal na izbe a musel ísť do drogérie znova na druhý deň, sa rozpisovať nebudem ;).... podstatný je konečný výsledok. =D

No a čo môj taiwanský darčekový balíček obsahuje? V prvom rade to je olej do vlasov Ma Chérie od japonskej značky Shiseido. Tento olej som si kúpila ešte minulý rok v Hong Kongu a tak som sa doňho zamilovala, že práve končím druhé balenie a idem na toto tretie z Taiwanu. Môžem povedať, že je to mnou najdlhšie používaný produkt - pri ničom som nevydržala tak dlho ako pri tomto oleji.
Olej je síce určený na končeky vlasov ale ja ho vtieram do celej dĺžky mokrých vlasov pred fúkaním. Vlasy tak ľahko rozčešem, krásne voňajú a po vyfénovaní sú lesklé. Olej navyše nezanecháva vlasy mastné resp. pri správnom množstve (to sú tak dve stlačenia pumpičky na vlasy v dĺžke po plecia) nie sú nikdy mastné ale naopak lesklé a jemné. 
Rada "Ma Chérie" obsahuje kopec ďalších produktov: šampóny, kondicionéry, gelee a podobne. Ja som vyskúšala len olej ale ak budem mať príležitosť, určite vyskúšam aj ďalšie. 

Ďalšou súčasťou sú látkové masky (sheet mask) na tvár. Ak mi niečo na Slovenskom trhu chýba, tak sú to práve kvalitné látkové masky (zdôrazňujem slovo kvalitné!). Ich výhodou je v prvom rade ľahká aplikácia. Masku rozbalíte, vyberiete z obalu, oddelíte od fólie, ktorou je podložená a priložíte na tvár. Po 25-30 min. ju len dáte dole a vyhodíte čiže odpadá zdĺhave zmávanie masky z tváre pomocou tečúcej vody.
Tieto s názvom My Beauty Diary som si obľúbila na minuloročnej dovolenke na Taiwane. S kamarátkami sme si vždy každý tretí večer sadli k telke, vyložili nohy, nahodili masku a do ruky zobrali misku s čerstvým ovocím. A popri tom sme sledovali taiwanskú módnu reláciu alebo kórejskú reality show o tom ako zo "škaredej" ženy spravia krásnu preplastikovanú ženu. 
V každom prípade táto značka ponúka asi 10 (možno aj viacej) druhov masiek. Ja som vyskúšala masky s výťažkom z perál, jablkovú a jahodovú s jogurtom (voňala ako miska plná čerstvo natrhaných jahôd!).... Vyhovovali mi všetky. To znamená, že som sa z nich nevyhádzala. Pretože ak by sa to stalo, znamenalo by to, že daný produkt nie je pre mňa (tak to bolo napr. s látkovými maskami od The Face Shop). Naopak maska mi pomáha pleť hydratovať, čo je skvelé nielen pocitovo ale aj na dotyk, pretože mám potom omnoho hladšiu pleť.
Inak pri výbere išiel priateľ na istotu, rovno sa spýtal, ktorá z masiek je najlepšia a slečna odporučila túto s perlami. A kto vie o kozmetike viacej ako aziatka? =)
Maska na tvár My Beauty Diary 
No a ako posledný je výrobok značky Lucido-l Designing Pump #Hair Milk <Lively Wave>. Popravde nepoznám ani značku a ani som nikdy predtým nepoužila nejaký ich produkt, tak som sama zvedavá na výsledok. Podľa toho čo som sa dočítala, prípravok sa má votrieť do suchých alebo vlhkých vlasov, ďalej ich upraviť podľa potreby a účes by mal vydržať celý deň. Zároveň by mal vlasy vyživovať vďaka obsahu panthenolu a výťažkov zo sóje. 
Prípravok má takúto zakalenú, gélovitú konzistenciu. Pri označení hair milk, som čakala niečo... "mliečnejšie" =D. Vôňa je veľmi slabá, takmer nijaká. Osobne zatiaľ nevidím po použití žiaden rozdiel ale to časom vychytám. Teraz som prípravok vtierala do vlhkých vlasov. Nabudúce vyskúšam do suchých vlasov a určite bude výsledok zaujímavejší.

Vlasy pred použitím Lucido-l a po použití. Bez úpravy žehličkou a podobne. Len vysušené fénom.
Toľko k drobným radostiam od môjho drahého.=D Ak náhodou neviete čím začať vrámci kozmetiky z Ázie, odporúčam určite prvé dva výrobky. A ak náhodou cestujete do Ázie a neviete, čo si odtiaľ doniesť, odporúčam kozmetiku. Resp. ak už nejakú máte, budem rada ak sa so mnou v komentároch podelíte o svoje skúsenosti. =)

BB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára