nedeľa, 12. júla 2015

Čo chcem nosiť na jeseň 2015....

Pre niekoho je asi priskoro rozmýšľať nad jesenným oblečením... je takmer polovica júla, minimálne ešte dva teplé mesiace nás čakajú. Ja však rozmýšľam dopredu nielen preto, že na jeseň mám nedostatok kombinovateľného oblečenia, takže treba pripraviť rozpočet na nákup ale aj preto, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím a tento rok sa naň chcem pripraviť. Pár outfitov mám v hlave vyskladaných už teraz ale tiež mám v hlave kopec ďalších, ku ktorým pár vecí potrebujem dokúpiť. Inšpiračným zdrojom sú opäť 40-te, 50-te roky, no tentokrát s jemným nádychom 20-tych či 70-tych rokov.

Na začiatok jesene, resp. na prechod medzi letom a jeseňou, kedy sú dni ešte teplé sa mi veľmi páči kombinácia úzkej sukne s dĺžkou pod kolená, prípadne do polovice lýtok, a voľnejšej bavlnenej košele (vid obrázok nižšie). Na bodkovanú košeľu mám zálusk už od jari... ale ako tak pozerám, k bodkovanej prihodím aj jednu prúžkovanú. Prípadne z týchto by som brala asi úplne každú.=D Ženské ale pritom hravé. 

Úzka sukňa s košeľou
Pinterest
Ďalšiu vec, o ktorú by som si rada doplnila šatník je oversize pletený sveter v neutrálnej farbe. Tentokrát sa ale pri kúpe zameriam výhradne na pánske oddelenie, pretože ženské svetre mi neprídu dostatočne "huňaté" a oversize. Priateľ si minulý rok jeden taký pletený sveter kúpil v C&A a je s ním spokojný. A ja budem tiež, keď si nejaký podobný kúpim =).

Oversize sveter a šaty
Pinterest

Na chladnejšie obdobie by som chcela tartanové šaty. Napr. tieto od Lindy Bop s rukávmi alebo tieto bez rukávov, pod ktoré by išiel napr. môj horčicovožltý roláčik. 

Tartan
www.thebriarroseblog.com
Tento rok som sa tiež rozhodla, že je konečne ten správny čas na kožušinovú vestu! Dlho nad ňou rozmýšľam a Rachel Zoe, ktorá momentálne beží v televízii, ma len utvrdila v tom, že je to skvelý kúsok. Zatiaľ som síce ešte nenašla takú, ktorá by bola z umelej kožušiny a zároveň by vyzerala dokonalo... ale to je len otázkou času (napokon v lete asi nebude ten najsprávnejší čas na kupovanie kožušinovej vesty;)!

Kožušinová vesta od Rachel Zoe
Internet
A napokon doplnky, ktoré sú využiteľné v chladnom jesennom počasí a aj v zime: to sú baretky a rukavice. Ako dieťa som mala mnoho baretiek aj klobúčikov ale vždy som ich neznášala a veľmi ma otravovalo ich nosenie, pretože žiadne iné dieťa ich nenosilo. Bohužiaľ až dnes viem doceniť maminu snahu.=D  
Najviac sa mi páčia tieto rôznofarebné jednoduché baretky za pár eur, ktoré sa dajú veľmi ľahko oživiť pripnutím mašle alebo brošne (a toho ja mám doma veľa! =D)

Baretka
Pinterest
Čo sa týka rukavičiek, tento rok hádam aj zainvestujem do nejakých skutočne kvalitných. V Bratislave je v Starom meste jeden obchod s rukavicami, klobúkmi a všeličím možným. Nikdy som nebola vo vnútri, vždy idem len okolo výkladu, pretože som nemala dôvod ísť dnu... ale v najbližšej dobe to asi predsa len spravím a vyzistím čo presne tam majú.=) A ak nie, uspokojím sa pokojne aj s nejakými "menej kvalitnými": napr. tieto čierne s mašľou sú rozkošné alebo tieto s menšou mašličkou v rôznych farbách. 

Pinterest
Skvelé na jednotlivých kúskoch je, že sú nadčasové a kombinovateľné. Košele využijem ako k sukniam tak k nohaviciam. Bodky a prúžky sú v móde stále. To isté sa dá povedať o pletenom svetri. A tartan? Ten ani nepotrebuje komentár. =D Čiže sa oplatí investovať aj do drahších kúskov, pretože to nie sú výstrelky na jednu sezónu.
A čo chýba v šatníku na jeseň vám? Prípadne čím sa na jeseň inšpirujete vy?

BB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára